Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. április 18., szerda

Új babaruha


Könnyű, vidám tavaszi ruhácska.


Kibontottam a szalagot, hogy látszódjon a gallér.  Arra büszke vagyok, mert nem voltam benne biztos, hogy szépen meg tudom csinálni. Az előző ruhába is tettem bélést, de most eszembe jutott a könnyű "flízt" használni erre a célra.( Remélem tényleg így hívják.)
Még mindig szakma: tegnap felfedeztem a boltban a baby patentet. Ezekre a kis ruhákra és kardigánokra, meg mindenre könnyebb használni mint a gombot. De a készlet meghaladja a 10 ezer Ft-ot, így elhalasztottam a vásárlást.


Délután 5-kor lettem kész és természetes fényben fotóztam. Meglepő, hogy nem látszik jól a ruha mintázata. Viszont az a gyönyörű vörös haj....!


Méterben kapható gyöngysort varrtam a kalap szélére és egyetlen rózsát .


Már csak a nagy babának szeretnék varrni egy modernebb ruhát. Ötletem van, de még tojózok rajta.

6 megjegyzés:

Rita 2018. április 18. 21:25  

Csinos kis hölgy lett!

Holdgyöngy 2018. április 18. 22:29  

Szépen öltözteted ezeket a babákat!Látom nagy örömödet leled benne.

Tüzes Beáta 2018. április 18. 22:36  

Tényleg nagyon szeretem készíteni.

Pudding et Biscotte 2018. április 19. 9:58  

Another little treasure! I can recognize the fabrics you posted the other day, the combination of colours is just perfect and suits the doll's hair so well!! I am still a fan of the shape you give to their hats and the idea of the ribbon adds some elegance to the whole! Very cute little piglet :)) I wish you a nice day! Sandrine

Névtelen,  2018. április 20. 12:02  

Igazán csinos lett a baba. A kalapja nagyon tetszik.

Lia