Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. május 26., szombat

Befőzés


A héten 500 Ft alatt tudtam venni az eper kilóját. Gyorsan haza hoztam 5 kilót és másnap délelőtt lekvárt főztem:



8 üveggel lett, meg egy fél amit elhasználgatunk. Én vanília fagyira öntetként. Sok sok epret ettünk, idén az első friss gyümölcs volt. Most már megjelent a cseresznye, a meggy és jön sorba minden ami jó! Nagyon szeretem ezt a kora nyári időszakot.


Lett még egy szarvas és sok hó.


Ezt a képet hónapokkal ezelőtt kinéztem magamnak. Akkor 18 ezer Ft volt. Később 15, most 10 alá esett az ára és gyorsan megvettem ezt is meg a barátnőmnek is egy szép készletet. Ali-tól jött, most 5 (!) nap alatt. Nem számítottam rá, hogy ilyen gyorsan megérkeznek. Nagy az öröm és szívem szerint rögtön bele is kezdenék, de önmérsékletre intettem magam. Egyszerre csak egy nagy kép. Vagy kettő..., vagy három....

8 megjegyzés:

Rita 2018. május 26. 21:15  

Nálunk július elején lesz majd olcsó az eper...

Én is így vagyok, igyekszem egy nagyobb képet befejezni, mielőtt jutalomból újat kezdhetek.

Tüzes Beáta 2018. május 26. 21:22  

Picit csúsztok. Érthető.

Palkó 2018. május 27. 16:39  

Irigyellek... én is terveztem az eperbefőzést a hétre, de nem jött össze... de talán még nem késtem el vele :)
Az újabb nagy képed mozaik vagy hímzés?
Legyen szép a jövő heted!

Orsi 2018. május 27. 20:12  

én is a jövő hétre tervezem a szamóca dzsem készítését, nagyon szeretem, annyira ízletes, illatos.

Te jó ég, mekkora munka lesz azt kihímezni!! :O de nagyon mutatós lesz.

Pudding et Biscotte 2018. május 27. 20:25  

The home-made strawberry jam must be delicious! Perfect with icecream! The wintertime embroidery is going its way, very beautiful. I did not understand the story around the last picture - the translator sometimes has its limits :(( - Is it a model for an embroidery? Have a nice evening! Sandrine

Tüzes Beáta 2018. május 29. 19:29  

Sandrine:
It's a set. I just got it.

Tüzes Beáta 2018. május 29. 19:29  

Ildikó: ez keresztszemes készlet.