Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. május 29., kedd

Piros ruhás hölgy- a kezdet


Tegnap elmentem vásznat venni. Délután két órát gondolkodtam azon, hogy elkezdjem-e?
Közben Verával beszéltem telefonon és mikor említette a 60 cm magas karácsonyi fenyőt a madarakkal, beugrott: igen, van esély rá hogy elkészüljön. Hiszen az is kész lett.  Most már elkezdtem, hímzem amíg meg nem unom.


Elmentem az IKEA-ba keretet venni és megláttam ezt a porcelán tálat. Előnye: míg a tortaformában nem lehet a sütit szeletelni mert megsérül a teflon, ebben sütök és tálalok is egyszerre. Szuper!!!!! Ráadásul 1200 Ft-ért!  Kedvelem ezt az áruházat, mindig megakad a szemem valami praktikus dolgon. Ráadásul mélyített keretet is csak itt lehet kapni.


Költözködés: káosz a lakásban, az asztal telepakolva. Elhozza a fiam azokat a dolgokat ami a személyautóba befér.


Így hozta el lapra szétszerelve az ágyát. A költöztető céget most várom, bármelyik pillanatban csöngethetnek. Jó lesz ha helyre áll a rend, mindenki megnyugszik. Nehéz hónap áll mögöttünk.

4 megjegyzés:

Rita 2018. május 29. 21:26  

Hajrá, új hímzés!

Vera 2018. május 31. 5:32  

NNNa akkor adtam egy löketett... bár nem mindegy hogy 60 centi, vagy 1 méteres amit himzünk...Jó nagy lesz, az biztos.Te olyan sokat himzel és gyorsan, hogy észre sem veszed és kész...
Nem is mondtad hogy van himzős barátnéd....még mindig mosolygok rajta...

Pudding et Biscotte 2018. május 31. 20:25  

I am impatient to see the red dress embroidery. Your Ikea dish is interesting to cut the tarts, it won't get scratched. Everyone will need a little time to find their marks in the house until everything is tidied up. Have a nice evening!

Linda 2018. június 3. 21:04  

Szépek a képeid! :)