Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. június 17., vasárnap

Fogyókúra megint


Most italporral. Egy hónapja készülök rá, nekem nehéz lelkileg is ráállni.  A tavaly leadott 8 kilóból 3-at visszahíztam és legalább annyit, de egy kicsit többet szeretnék leadni. Nyár van és a meleget is könnyebb viselni diétázva. Azért döntöttem az italpor mellett, mert nem kell külön gondolni az én étkezésemre.


Ebédelek rendesen, mert nem akarok legyengülni, de azért megválogatom mit eszek. Sült hús mellé a képen látható köretet készítettem: gomba, padlizsán, lila hagyma először fólia alatt párolva, később pirosra sütve. Szerencsére a családom is szereti ezt a sokzöldséges köretet és már nem kerül sokba.
Az elmúlt hetekben több helyen is néztem fogyiporokat, de pl. a  Rossmanban nagyon drágán találtam, végül a DM-ben leltem megfelelőre. Délután már csak ezt iszom, nem könnyű!


Kicsit hímeztem,


kicsit horgoltam is. Sajnos látszik ahol a fonalat elvágtam a tekergetés közben és csomóztam, de még így is tetszik.

4 megjegyzés:

Fáni 2018. június 17. 18:39  

Sok sikert a fogyókúrához, lehet, hogy kipróbálom ezt az italport én is.
Nagyon jó a színe a fonaladnak,biztosan szép lesz, gondolom megmutatod, kíváncsian várom. :)

Tüzes Beáta 2018. június 17. 18:46  

Köszi, kell a biztatás a fogyókúrához!

Rita 2018. június 18. 21:58  

Hajrá, Bea! Tudod, hogy megéri a fáradságot, mert tapasztaltad. Kitartást!

Az összecsomózást el lehet kerülni, de ha már megvan, húzd át a visszájára, nem lesz zavaró.