Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. július 24., kedd

Horgolt póni készül


A teste kész. Most jön az amitől nagyon csini lesz.



A szoknyáját sehogy nem értettem. Addig oké, hogy hat láncszem, majd kettőt teker a tűre és láss csodát: vissza is van öltve a kezdőpontba és újra a tetején van a tűvel.  ?
Nekem több próbálkozás után sem sikerült, így más megoldás jutott az eszembe:


12 láncszemet öltöttem és az utolsót vissza a kiindulópontba. Annyira örültem, hogy megoldást találtam! A férjem akkor jött haza és megkérdeztem? Nem kérsz Te is egy ilyet?


De itt még nincs vége, mert a sörények megoldása is új nekem. Ehhez segítséget nyújt a mintaíven közzétett internetes videó címe. Ezt fogom most felkeresni.

Megtettem, de NOT FOUND. Meg akartam veletek is osztani.
Akkor körülnézek a You Tube-on.

4 megjegyzés:

JuciKa 2018. július 25. 19:15  

Ha egyszer elkap a horgolási láz, nem lehet abbahagyni. Innen úgy látom az 2 ráhajtásos pálca, de nem ismerem a mintát. Menni fog persze miért is adnád fel?

Vera 2018. július 26. 4:43  

Aranyos...Látom Te sem tudsz szabadulni az amigurumiktól.

Palkó 2018. július 27. 19:50  

Ugye, hogy nem a minta készítőn múlt!
Így csupaszan még nem néztem volna ki belőle, hogy milyen édi lesz...