Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. július 27., péntek

Horgolt póni készen



Ezek a loknik! Megtanultam készíteni és nagyon örülök neki. Igen mutatós, meg igen fonáligényes. Azért van két színből, mert egy motring nem elég, még akkor sem ha kevesebbet készítettem a javasoltnál.


A kis szoknyára gyöngyöt kellett tenni gombnak hátulra, ez is tetszik.


Rózsa a hajába,

lánc a nyakába csini gyönggyel és gyöngykarkötő. Szóval: sokkal jobb lett, mint amit kinéztem a mintaívből. Egyre igényesebbek a mintakészítők és ez jó. Sem a rózsát, sem a láncot nem én találtam ki.


Ahol rendszeresen veszem a tojást, most volt fürjtojás is. Az eladó szerint ez koleszterinmentes. Hittem neki, de én poénból vettem párat. Egy pirítósra négy apróság is elfér. A fiaim ették meg reggelire.

10 megjegyzés:

Palkó 2018. július 27. 19:48  

De édes lett ez a póni! Ajándékba lesz, vagy eladod?
Profi vagy már ebben is! - nem a mintakészítőkön múlik! vagy nem csak... :)
Holnap reggel tojást fogok sütni... csorog a nyálam... :)
Szép hétvégét kívánok!

Tüzes Beáta 2018. július 27. 20:31  

Oh, a tojás. Az finom akinek szabad.
Ajándék lesz a póni a lányomnak a gyűjteményébe.
Neked is kellemes hétvégét!
Eladni hol lehetne?

Orsi 2018. július 28. 12:51  

Profi munka az a kis póni! tökéletes a "haja", a gyerekeim színes kis pónijai jutottak eszembe róla, mikor kicsik voltak.
Nagyon ügyes vagy!

Vera 2018. július 28. 16:37  

Aranyos lett!Jó lett a "haja".

Holdgyöngy 2018. július 28. 16:56  

Szeretem ahogy odateszed magad a "készítményeidbe", legyen bármi. Micsoda pónilány lett. A MESKÁN nyithatsz boltot, ott árulhatnál, de a feltételeket nem tudom, csak látom, mások hol árulnak, kézművesek.

Holdgyöngy 2018. július 28. 16:57  

Hát igen, a tojások. Csak néztem, még nem olvastalak , hogy mekkora kenyér lehet.Családból valaki foglalkozik velük. A fürjekkel.

Kata 2018. július 30. 18:01  

Kia cukiság ebben a hőségben.:-)

Tüzes Beáta 2018. július 30. 19:35  

Nagyon szeretem a társaságotokat! Annyira aranyosak vagytok! Köszönöm a dícsérő szavakat.

Fáni 2018. július 31. 7:09  

Nagyon helyes lett a kis pónilány :)