Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. augusztus 2., csütörtök

Babára cipők


Pár napja kaptam meg a megrendelt cipőket. Első osztályúak! De van egy kis gond: elnéztem a méretet, így ezek nagyok az én babáimra.



De ma is kaptam egy csomagot és egyetlen cipő jó méretben érkezett. Nagy az öröm! A próbálkozás kifizetve, most már tudom mekkora kell. Órák után is el vagyok ájulva ezen a minőségen, főleg mert nincs két dollár darabja. Megkerestem az oldalon, itt lehet nézelődni.


Szofit készítem. Még nincs meg a ruhája.


A fiam keresztbe fonta a karját, lábát, azt mondta most jógázik. Vicces.
Ha a babákról kezdek el beszélni messze fut a nagy, de azért időnként megnézi mit csinálok, a kisebb fiam türelmesen végig hallgat, de nem érdekli őket. Ez teljesen rendben van, de! Segítség!, három férfival élek együtt!


A főzésben van sikerélményem. Az isteni szilvás gombóc! 40 darabot készítettem, ha már egyszer neki álltam. Télire lefagyasztottam 2X10-et.

9 megjegyzés:

Holdgyöngy 2018. augusztus 2. 20:34  

Szofi jó fej, a szilvás gombócokat én is gyártom. S eszem is, de meggondoltan. Pedig imádom, de a diéta fog.

Tüzes Beáta 2018. augusztus 2. 21:01  

Diéta: nekem most nem megy. Amúgy evvel nincs gond, kettő, három gombóc az teljesen rendben van.

Vera 2018. augusztus 3. 6:46  

Aranyos lett a babád...ezek a gyerekek...Nekem a korip lábait fonta össze az unoka!
Bizonyára isteni finom lehet a házi gobóc... rá nem lehetne venni hogy ebbe a melegbe főzzek...

JuciKa 2018. augusztus 3. 11:02  

Látod még a fiad is tud játszani Szofival :) Különösen a haja tetszik. Lekvár főzésre készülök a szilvából.

Palkó 2018. augusztus 3. 20:10  

Csodajól néznek ki a cipőcskék! Csodálom, hogy ilyen olcsó, tuti macerásabb megvarrni, mint egy normál méretet!
Szofi édes lesz, nekem jobban tetszik hagyományos ülésmódban :)
Az én fiam is mindig udvariasan meghallgat, de igazán nem érdekli ez a téma - ami persze nem csoda :)
Hogy van erőd főzni? Én egész héten nem főztem - anélkül is elég meleg a lakás! Kiettem a fagyasztót :)

Fáni 2018. augusztus 4. 9:48  

Aranyosak a cipők, csinosak lesznek a babák :)
Ebben a nagy melegben nem kis teljesítmény ennyi gombócot megcsinálni, de milyen jó lesz télen csak elővenni :)
Nekem is kell csinálni, hisz az unokám nagyon szereti, de egy picit várok, hátha hűvösebb lesz.

Andulka 2018. augusztus 4. 13:58  

De cuki kis cipők!!! Szilvásgombóc:nyami :-)
A babád nagyon vicces ebben a pózban! :-) Vicces fiad van!

agnesordog 2018. augusztus 4. 22:23  

Nagyon aranyos Szofi baba ! Csak ámulok, nem gondoltam, hogy cipőt árulnak babáknak. Amikor még én öltöztettem a Lányom rendelésére a napközi babáit, nekem magamnak kellett kiókumulálni. Változik a világ ! és ez jó !

Tüzes Beáta 2018. augusztus 7. 18:13  

Vera, Palkó és Fáni: Csak délelőtt főzök, nekem az elviselhető. Délután paff van.