Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. augusztus 14., kedd

Nyuszi


Ágitól megkaptam a nyuszi mintáját. Itt is köszönöm. Eddig jutottam vele. Cuki.


Tegnap köszöntött a lányom egy saját készítésű tortával szülinapomra. Nagyon finom volt.
Ráadásnak a család összedobott pénzt egy áhított babára:


Aliexpess-től rendeltem. Nagyon várom. A baba 45 cm-es és hajlik a válla, könyöke, csuklója. Lábánál ugyanígy. Öltöztetés szempontjából nekem ez fontos. Hajrá babaruhák !

7 megjegyzés:

Vera 2018. augusztus 14. 18:30  

Bea...nincs írva sehol igy nem tudtam...De nagyon boldog szülinapot kívánok,jó egészséget és minden jót...Álmod és vágyaid teljesüljenek!Puszi!
Szép baba!
Aranyos lesz a nyuszid, mégiscsak lett hozzá minta...

Tüzes Beáta 2018. augusztus 14. 18:51  

Köszönöm a jókívánságot!

Andulka 2018. augusztus 15. 8:37  

Boldog szülinapot!Kívánom,hogy még sokáig hódolhass a hobbyknak!!!

Rita 2018. augusztus 15. 16:42  

Sok boldog születésnapot!

agnesordog 2018. augusztus 15. 21:07  

Boldog szülinapot kívánok !
Látom jól használható a leírás :-) Kíváncsi vagyok, milyen ruhákba öltözteted majd Nyúl urat :-)

Tüzes Beáta 2018. augusztus 17. 20:15  

Köszönöm a jókívánságotokat!!!!

Palkó 2018. augusztus 18. 16:40  

Így utólag is kívánok Neked jó egészséget, sok örömet, és még sok-sok aktív, alkotó évet!