Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. szeptember 19., szerda

Grand Central óra



Tönkrement a szobámban az órám és mivel rendszeres nézelődője vagyok az Ali expressnek, megnéztem az óra kínálatot is. Ráleltem erre a számomra csodára és meg is vettem. Az amerikai  Central Park egyik végében lévő pályaudvar órája igen élethű és most már az én szobám dísze is. Én nem tudtam, hogy mindkét felén mutatja az időt, elől is, hátul is. De egy nap után sem találtunk neki megfelelő helyet. Pontosabban igen, de kitakarja ez meg az és úgy döntöttem nálam lesz. Óh, imádom. Hiányzott nálam az óra.



Újra kész van egy babaruha kollekció és követi még pár, mert most eladásra készítem. Több próbálkozás után jöttem rá, hogy a díszkendő a nyakába hogyan készül. Kör alakot kell kivágni és középen megcsípve adja ezt a szép formát.



Ma olyan kenyérfélét sütöttem, hogy fűszervajjal párolt zöldségekkel töltöttem meg. Nagyon finom.

7 megjegyzés:

Vera 2018. szeptember 19. 19:33  

Nagyon jó óra...Nagyon tetszik...gyereknek van hasonló, már mutattam,,, de majd megkeresem...Kenyér recept?ird le hogy készítetted...előre is köszi...

Tüzes Beáta 2018. szeptember 19. 19:42  

Az van, hogy a fiam kereste az okos telóján, valamilyen pizzaféle. Sajnos nem tudok segíteni. Nálad sok főzős-sütős blog van, valamelyiken rákereshetsz fini kenyérre.

Holdgyöngy 2018. szeptember 19. 20:19  

Egy üzlet, ha beindul. Van egy töltött korong nevű kelt tésztaféleség, az ehhez hasonlóan töltött. Gondolom a tészták mások, de nagyon guszta, csak nyeltem itt a diétámban, viszont lement három hó alatt 10 kilóm. Sokszor eszembe jutsz emiatt.

Vera 2018. szeptember 19. 21:10  

Kenyér lágysága fogott meg,legalábbis az jött át a fotón...én nem szeretem a párolt zöldségeket...köszi...Ádám is sok ilyesmit készít...

Rita 2018. szeptember 20. 13:48  

Örülök, hogy másnak is tetszenek a babarauhák!

Én most pont egy régimódi láncos-zsebórát akarok venni a tízévesnek. Remélem, tovább tart, mint a sok modern gyerekóra, többségük bóvli.

Andulka 2018. szeptember 21. 11:48  

Tök jó ez az óra!A babaruhád is szuperül sikerült.