Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. szeptember 9., vasárnap

Horgolt baba


53 cm magas. A hozzá megvett fonalak egyike sem lett elég hozzá. A narancs színt vöröses barnával pótoltam, a vastag feketét vékonyabbal. Most készítettem először ilyen mintát és menet közben ráeszméltem, hogy vékonyabbal ez még szebb lenne. Sokszor bontottam is, mert rosszul értelmeztem. Megint nagyon sokat tanultam !


A rojtok is az elfogyott fonál miatti szoknya hosszúságát hivatottak pótolni.


Halloweenes dísznek szántam a babát, így kapott egy ehhez illő medált a nyakába.



A tanultakat itt már saját ötletként használom fel.  Az új babára jók a pár hete megvett cipők. Csini.


Az ősz gyümölcsei is nagyon finomak.

6 megjegyzés:

Holdgyöngy 2018. szeptember 9. 20:58  

Látod, semmi nem hiábavaló. Szeretem, ahogy kísérletezel, tanulsz. Az iskolában mondta a volt igazgató, hogy ő maga tanulta meg a számítógép használatát. Amit kikínlódott, azt megtanulta, egy életre.

Tüzes Beáta 2018. szeptember 9. 21:22  

Szó szerint kikínlódtam pár részletet. Mivel sokat kell ismételni egy ilyen minta esetén, valóban rögződött egy életre.

Vera 2018. szeptember 10. 18:41  

Csak legyűrted az akadályokat...és ez a lényeg...

Névtelen,  2018. szeptember 11. 17:20  

Tündéri ez a kis boszorkány. Nagyon mutatós a narancs-fekete összeállítás.

Lia

Rita 2018. szeptember 12. 15:57  

Cukkancs! Ugye milyen sokfélét lehet alkotni a horgolással? Bámulatosan lehet variálni azt a pár pálcát, szemet!

Edit 2018. szeptember 12. 19:55  

Hú, nagyon jól sikerült a babád! A ruhája is nagyon csini lett.
Nem tudom, miért nincs szája, sok ilyen babát látok. Nem lenne még szebb egy mosollyal?