Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. szeptember 28., péntek

Kész van a Tündérkém!


Nagy az öröm, mert kis munkának gondoltam, de nem az lett. Aranyos, kedves, vicces téli kép.


Elkészült a pelerin. a műszörmét szépen fel tudtam varrni, mert a csipke nem nyúlik.



Gyöngyöket öltögettem rá, a csipke alatt puha polár van. Naná, hogy olyan tetszett meg ami megint kihívás. Változatlan a lelkesedésem.



 Tegnap a Panda nevű kínai áruházban voltunk a fiaimmal vásárolni. A fagyasztott tavaszi tekercset többször hozták már. 60 db van egy dobozban és 1300 Ft. Az legyen itthon, mert gyors esti sültnek jó, plusz én is körül akartam nézni. Számomra olyan volt mint egy kiállítás: pl. fekete csirke, meg a tengeri népek sok sok hal és tengerzöld kínálata ámulattal töltött el. Fapakkokban szintén számomra ismeretlen köretek. Kilója nagyjából ezer Ft, de zacskóba kanállal annyit veszel amennyi tetszik. Így vettünk teának két marék szárított virágot. Nagyon finom és annyira jól nézett ki ahogy megszívták magukat a forralt vízzel és darabonként szálltak le a kancsó fenekére:


7 megjegyzés:

Rita 2018. szeptember 28. 19:50  

Egyem meg a tündérkét!

Tényleg jól áll neki a pelerin.

A tea minden változatban jó. Egzotikusak a virágok!

Vera 2018. szeptember 29. 7:05  

A tündérke nagyon aranyos lett!Látszik hogy sok munka van benne,de különleges és mutatós! A babád igazi DÍVA igy felöltőztetve...

Névtelen,  2018. szeptember 29. 10:10  

Bájos lett ez a kis őszi-téli manócska.

A baba pedig igazán elegáns, ebben a hókirálynő összeállításban!

Lia

JuciKa 2018. szeptember 29. 16:41  

Csuda klassz a hímzésed és a tea!

Edit 2018. szeptember 29. 16:58  

A téli leányka nagyon bájos lett, rengeteg munka van benne. De te mindig olyan különlegeseket hímzel, soha nem valami egyszerűt. :)
A pelerin is nagyon jól sikerült. :)

Fáni 2018. szeptember 29. 19:36  

Csak ámulok és bámulok a sok szép babaruha láttán.
A tündérke nagyon bohókás, tetszik. Vetted a mintát, vagy letöltötted valahonnan? / biztosan írtad, de lusta vagyok visszakeresni /

Holdgyöngy 2018. szeptember 30. 18:43  

A tea, ezek szerint kínaiaknál máshol is vásárolható? Tavaly kaptam ilyen virágot, nagyon szerettem. Tündéredet szeretem.