Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. szeptember 25., kedd

Varrásról



Két napig csak hímeztem és közben azon gondolkodtam, hogy ugyanilyen aprólékos munkával  kell a varráshoz is hozzáállnom. Most ez abban csúcsosodott ki, hogy apró gyöngyöket, eredetileg műkörömbe való arany hópelyheket öltögettem a szaténra mielőtt a béléssel összevarrtam.
A ruha felső része szép lett, a szoknya pocakos.  Talán az a baj, hogy a felső anyag ( nem tudom a nevét, de tanulok)  alatt lévő szatént is ráncoltam?


Tegnap a boltban a pénztárgép tetején láttam meg ezt a textil alapú szőrt vékony csíkban. Érdeklődésemre elmondták, hogy ezt nem vágni, hanem tépni kell, hogy a szőr mérete megmaradjon. Vettem 10 cm-t és ma téptem kb. 2 cm-es csíkot. a szatén szoknya aljára varrtam, gondoltam készítek egy hókirálylány ruhát. De leszedtem, mert ráncolja a szatént. Ezt sem tudom hogyan kell kezelni.
A ruhához készítek még egy csipke pelerint, azt szeretném szőrrel szegni. Remélem azon szebb lesz.
Mennyi mindent kell még tanulnom!

6 megjegyzés:

Edit 2018. szeptember 25. 21:06  

Ez a ruha is jó lett, még ha épp nem is ilyen volt az eredeti elképzelésed. Érdekes ez a textil szőrme, biztos vagyok benne, hogy rájössz, hogyan lehet szépen felhasználni. Én sajnos varrás dolgában nem állok jól. :D

Tüzes Beáta 2018. szeptember 25. 21:34  

Én sem. Gondolkodtam varrástanfolyamon. De a kérdéseim speckók és nincs kedvem az alapokhoz. Bár az is rám férne.

Vera 2018. szeptember 26. 13:47  

Sokszor bukunk el , apró részleteknél...ami bizony nagyon fontos lenne...
De majd rájössz, vagy egyszer szembe jön veled, a helyes megoldás...
Én magamnak varrtam hasonló ruhát,!ezer éve/ de soha nem lett igazán kész, mert mindig javítottam rajta,.kinézésre is ilyen volt, könyv alapján varrtam, de nem tudtam megszokni derekánál azt a buggyosságot, ami a te babádnál is van...Persze könnyen lehet, hogy egy szélesebb övvel ezt el lehet tüntetni...
Szatént varrni meg különösen nehéz volt számomra varrni,ez is egy külön tudomány...
ügyike vagy... ettől függetlenül szép lett a ruha...

Rita 2018. szeptember 26. 21:31  

Érdekes, speciális anyagokat használsz, bűvészet velük dolgozni. Ügyes vagy!

Hajrá varrótanfolyan, Mindig lehet újat tanulni.

Névtelen,  2018. szeptember 27. 17:12  

Nagyon szép és elegáns lett ez a ruhácska.
Nem is pocakos, inkább abroncsos.

Lia

Csipkeherceg 2018. október 7. 22:23  

Nagyon szép lett . A szoknya derekához van trukkhogy szép legyen .. ha valamiben tudok szívesen segítek