Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. október 10., szerda

Kiskutya


Hozott egy kiskutyát a fiam magának. Egy jack russel terrier, a neve adva volt: Jack. Régóta szeretett volna, mi meg rábólintottunk.



A papucs mutatja mennyire kicsi. Aranyos, de én szívesebben vagyok a cicával és nyugisan kézimunkázom.



Ha úgy adódik vigyázok rá, de egy kis ördög. Semmit nem tudok csinálni mellette, mert mindent szétrág. Ez természetes egy kiskutyától, de nekem már nincs hozzá türelmem. Van köztünk feszültség a fiammal, mert sajátságosan neveli, nekem pedig be kell tartanom a szabályait. Az unokára vigyázni ilyen nehéz?


Kötöttem egy téli együttest a babának.


Csizmát is próbáltam készíteni, hiszen több cipőcskét is horgoltam már.  Iletve először varrtam harisnyát csipkéből.


10 megjegyzés:

Holdgyöngy 2018. október 10. 19:03  

Csini lett,s micsoda harisnyája van!? Nekünk öreg kutyánk lett, hétéves volt akkor Zsebi, de mesélik tudnak rágni, szétrágni. Értelek, hogy nehezen viseled, én sem lennék másként. Amúgy szeretni való lehet, kis pindurka.

Rita 2018. október 10. 21:25  

Nagyon csini a babád. Az unokás kérdésre még nem tudom a választ.

Vera 2018. október 11. 7:39  

Igen, több gond van vele, mig kicsi, mint az unokával,ugyanis, mig a baba egy darabig ott marad ahova teszed, addig egy kiskutya, azt nézi, mit is lehetne csinálni...Sok idő, erő , türelem és foglakozás....vagy kutya, vagy udvar..., mert átalakít mindent...aranyos a vaúúú...
Két éves kora után nekünk semmi gond nincs vele, de addig....
A baba szett szép lett

agnesordog 2018. október 11. 8:35  

Nagyon csinos a baba együttese , a harisnyán pedig beájultam :-)
A kiskutyi tündéri , sok törődést, türelmet igényel az biztos .

Névtelen,  2018. október 11. 8:44  

Remélem a fiad egy erős, karakteres személyiség, mert ehhez a fajtához nagyonnagy következetesség, és határozottság kell, /persze mindegyik kutyánál szükséges a következetesség, és határozottság/. Nekünk 3 különfajta kutyánk van, akikkel kutyás-sportot űz a gyerekem.

Bea sok kitartást, és türelmet, higgadtságok kívánok ehhez a szép kiskutyához, mert könnyen megtalálják az ember gyöngepontját, ha van ilyen.))

Gondolom már rákerestél a fajta jellemzőire, de sok szeretettel beteszem ide Neked ezt a web lapot.
https://www.amarqt.com/allatok/kutya/jack-russell-terrier/

Mária

Jucus 2018. október 11. 14:43  

Zabálnivaló egy kicsi kutty! Nagyon sok örömöt kívánok hozzá!
A fajtáját nem ismerem, de ha a vizslához hasonlóan élénk - ahogy olvasom - , még akkor is nagyon fogjátok szeretni! :o)

Tüzes Beáta 2018. október 13. 17:58  

Mária: igen, a fiam következetes. Én vagyok az aki sok mindent megenged. Ebből van köztük a vita. De már többen mondták, hogy a kutya fajtája erőszakos jellem. Kicsit félek, de annó a tacskóra is ezt mondták. 14 évig éltem vele és valóban az volt, de számomra elviselhető. Fiammal van éjjel-nappal. Kiegyensúlyozott, hangját nem hallani. Én nem vállaltam volna egyedül kutyit.

Warvan na456:I can not increase the view

Vera: csak két év? Jó, értem. Menni fog.

Palkó 2018. október 14. 9:13  

Tündéri ez a kutyus! Nekem semmilyen állat nem való, pedig nagyon szeretem őket :)
Nagyon szép ruhákat készítettél, már igazi baba- és babaruha kollekciód van! :)

Fáni 2018. október 18. 19:43  

Kis csinos. Lassan baba divatbemutatót tarthatsz annyi szépséget csináltál :)