Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. december 31., hétfő

B.U.É.K.


Doris bulizni megy. Élénk hajtinccsel, sapkával, dudával és meleg kabátban. Stílusosan.
Rég kötöttem és kedvet kaptam hozzá. Bébi fonál és tényleg kabát hatású.


A fotó, ahonnan az ötletet vettem tartalmazta ezt a horgolt sálat is. Nem voltam biztos benne hogy el tudom készíteni, de harmadik próbálkozásra rájöttem a módszerre. Mutatós.



Ma ráértem, varrtam. Érdekelt ez a stílusú szoknya. Az jó is lett. A szalag borzalmas. Technikailag és méretben is. Lebontom, újra kell gondolnom. De próbának jó kis lecke volt.



Ezt a ruhát a babával együtt vettem. Szilveszterre jó!!!

A tüzijátékok folyamatosan durrognak, a dudákat fújják és én szívesen hallgatom. Tudtam, hogy a zaj miatt ma nem lehet csendesen tv-zni, így a számítógép előtt töltöm a ma estét éjfélig.

Boldog Új Évet Mindenkinek!

17 megjegyzés:

Andulka 2018. december 31. 19:34  

Csinos rucik!B.Ú.É.K!!!

Cat 2018. december 31. 20:04  

Boldog új évet kívánok!

agnesordog 2018. december 31. 21:27  

Nagyon csinosak a babáid , nagyon ügyesen varrsz !
Boldog Új Évet Kívánok !

Tüzes Beáta 2018. december 31. 21:49  

Köszi, varrni csak próbálkozom. BUÉK neked is!

Rita 2018. december 31. 22:17  

Boldog új évet!

Csinos lett Dorisz, tényleg az alkalomhoz illően van felöltözve!

Tüzes Beáta 2018. december 31. 22:23  

BUÉK Rita neked is és a családodnak is!Minden kívánságotok teljesüljön!

Vera 2019. január 1. 0:22  

Boldog új évet Bea!

Palkó 2019. január 1. 0:46  

Jó egészségben, örömökben gazdag, boldog új évet kívánok!

Tüzes Beáta 2019. január 1. 1:25  

Köszönöm. Én is kívánok Vera és Ildikó minden általatok megálmodott jövőt!

Csipkeherceg 2019. január 1. 10:10  

Boldog új évet :) Nagyon csini Doris, A kék ruha nagyon szép ,a masni kicsit kisebben szerintem szebb lenne ..

Holdgyöngy 2019. január 1. 11:25  

Boldog új évet kívánok neked és (baba)családodnak is. Jól jártak veled, irigylésre méltó ruhatáruk van.

Orsi 2019. január 1. 12:17  

Boldog új esztendőt kívánok, tevékenyen, új ötletekkel, meseszép alkotásokkal tarkítva :)

erdoseva55 2019. január 1. 12:33  

Egészségben, alkotásban, szeretetben gazdag boldog új esztendőt kívánok! :)

Tüzes Beáta 2019. január 3. 18:21  

KÖSZÖNÖM, mindenkinek minden jót!!!!

Névtelen,  2019. január 4. 0:14  

Boldog új évet kívánok, egészséget és sok örömet! :)
Kívánok legalább ugyanennyi inspirációt, kísérletezést és gyönyörködni való kézimunkákat! :)
Brigi