Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. január 3., csütörtök

Lassan végzek


Végig olvastam mindenki bejegyzését és én is kedvet kaptam írni. Pedig nem akartam, mert már készen szerettem volna mutatni a képet. Tegnap még azt hittem ma befejezem. Haha! Kicsi a kép, de sok sok apró öltésből áll, szóval melós. A véghajrában vagyok, ilyenkor nagyon belehúzok. Nagyon tetszik, szépek a színei. Kéri valaki a mintát és a maradék fonalakat?

8 megjegyzés:

Rita 2019. január 3. 19:31  

Villámtű!

Nemsokára készen lesz ez. Egyből kész munkával kezdheted az évet.

Orsi 2019. január 4. 14:36  

Nagyon szép, kifejező. Benne van az egész decemberi ünnepi hangulat :)

Andulka 2019. január 4. 17:46  

Szuper kép ès már mindjárt kész?!Neked tényleg villámtűid vannak!Kérek belőlük!

Edit 2019. január 4. 19:11  

Tényleg villámgyorsan kész lesz. És nagyon szépen mutat ezen a kék anyagon. :)

Vera 2019. január 4. 20:14  

Sötét színre.. nagyon hamar kész...Sok szép szín van benne...Kiváncsi leszek mi a következő...

Palkó 2019. január 5. 8:45  

Fantasztikusan szép ez a kép!
Soha nem kezdenék bele, nálam nem készülne el, de nagyon jó így megcsodálni :) Már várom a végkész képet!

Fáni 2019. január 6. 9:43  

Villámgyors vagy, nagyon szép :)

Tüzes Beáta 2019. január 6. 18:05  

Köszönöm. A Dimensions képek különösen szépek!