Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. december 20., csütörtök

Minden a karácsonyról szól


Ma készítettem egy angyal-sarkot a polcon. Hangulatos lett.
 Idén a kiskutya miatt kisebb fánk lett és egy asztalra került. Az ezüstfenyőnek enyhén macska vizelet szaga van. Tegnap faragta a férjem a talpába sűrű nemtetszését kifejezve a munka miatt, de megtette a kedvemért és díszítés után ő is örült neki.


Először vettem egy bizsu karácsonyi fülbevalót. Holnap ezt fel is veszem míg vásárolok. Oh!


A téli kép fele kész van. Tetszik.


Gyönyörű hóesés volt országszerte. Az épülő házon még ebben a hidegben is egész nap dolgoznak. Le a kalappal!



Egyik este megettem két narancsot. Nagyon finom édesek és eszembe jutott, hogy az egyik héját felteszem főni vízben cukorral. Kb. 15 percig főtt, majd a vizet leöntöttem róla és betettem a hűtőbe.


Másnap apróra daraboltam és a kókuszgolyóba tettem a felét. Varázslatos ízt adott neki. Másik fele túrós sütibe került. Arról nem tudtam képet készíteni mert a fényképezőgép eleme kipurcant.
Idén először vettem habcsók port. Evvel vacakolok majd az ünnepek alatt:

9 megjegyzés:

Rita 2018. december 20. 20:02  

Nagyon hangulatos ez a bejegyzés! Angyalsarok, hó, vidám fülbevaló, finom sütik: tényleg közeledik a csoda!

Tüzes Beáta 2018. december 20. 20:08  

Igen, varázslatot közvetítenek a reklámok is. Kedves a hangulat bárhova nézek.

JuciKa 2018. december 20. 20:46  

Szuper ötlet a karácsonyi fülbevaló! Sajnos lekéstem róla.
Kellemes karácsonyi készülődést kívánok!

Holdgyöngy 2018. december 21. 11:08  

Mekkora a havatok, itt már olvadozik. Szép lesz az új hímzésed.Jót nevettem a macskavizelet szagú karácsonyfán, csak a dolgukat teszik, a szerencsétlen macskák. Nálunk ölben alvó versenyt tartanak, ki kit üldöz el onnan, már az én ölemből. Az a min. 8 kilós nagy darab is. Képzeld, az is odafekszik, rám.

Jucus 2018. december 22. 18:48  

Karácsonyosodik nálad tényleg minden! Én még sehol sem vagyok!
Jó készülődést!

Vera 2018. december 23. 13:06  

Egér szaga van a fának!....Engem, minket ingel ez a sok karácsonyi reklám...októberben elkezdték nyomatni.. de már az összes reklám ingerlő...
JÓÓÓ van nna van aki szereti...Jó készülődésst!Békés ünnepeket kívánok!!!

Edit 2018. december 24. 23:58  

Boldog karácsonyt kívánok Neked és családodnak!

Villámgyorsan haladsz ezzel a hímzéssel, főleg, hogy mellette ezt-azt is csinálgatsz. Szép lesz.

Fáni 2018. december 25. 13:58  

Áldott karácsonyt, boldog új évet :)

Palkó 2018. december 25. 16:26  

Kedves Bea!
Boldog Karácsonyt, szép Ünnepet kívánok Neked szeretettel