Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. december 14., péntek

Ajándék Verától - Barbi baba



Vera gyönyörűen horgol és karácsonyra mindig meglep egy szép ajándékkal. A munkái számomra különlegesek, ezért úgy döntöttem a nagyobb darabot bekeretezem. A kisebb egy karácsonyfa dísz és az rögtön a helyére is került:


Külön tekintettel volt arra, hogy szeretem a rózsaszínt. Innen is nagyon köszönöm!

Vettem egy Barbi babát. A 45 cm-es babára varrt ruhákból egyet sem tudtam eladni, ezért úgy döntöttem kelendőbbel próbálkozom. Az ötletet az adta, hogy a bevásárló központban nem egy kislányt láttam Barbi babával a kezében. Praktikusabb kézben vinni, olcsóbb is.


Készítettem kék,


lila,


rózsaszín,


és arany szatén-organza ruhácskákat. Ha ezekre sem lesz érdeklődő akkor feladom.
2000Ft-ért hírdettem meg a Jófogáson mind.

9 megjegyzés:

Holdgyöngy 2018. december 14. 18:01  

Bea a Meskán nem próbálkoztál? Vagy van ilyen oldal

pl.https://www.jofogas.hu/zala/baba-mama

zalababa.hu

Tüzes Beáta 2018. december 14. 18:10  

Nem, itt még nem próbáltam. Köszönöm az ötletet!

Tüzes Beáta 2018. december 14. 18:14  

Hú, a Meska irreálisan drága!

Vera 2018. december 14. 18:58  

Nagyon szívesen....Régen készültem már vele, de nem mutattam, mert már akkor lebuktam volna, hogy az neked készül,és meglepinek készült.....Most hogy megkaptad, már majd felteszem ...
Bizonyára igazad van barbi baba több kislánynak van, mert kevesen engedhetik meg a másik babát, az ára miatt.
Nagyon szépek lettek a ruhák...

Tüzes Beáta 2018. december 14. 19:37  

Tedd fel, mert még egyszer látni kell.
Köszi a ruhák dícséretét.

Rita 2018. december 14. 22:36  

Micsoda ruhák! Sok sikert!

A csipke nagyon tetszik, milyen tecknikával készült?

Fáni 2018. december 16. 6:49  

Nagyon szépek lettek ezek a ruhák is, reméljük, ezt már el tudod adni.:)

Tüzes Beáta 2018. december 17. 18:18  

Rita: Verához látogass el, én nem tudom a csodacsipke nevét.

Jucus 2018. december 22. 18:50  

Barbikról tudod, mi jutott az eszembe? Hogy mennyit varrtam Diám babáimnak és még én is élveztem :o) Egyszer egy Szilveszterkor Barbi-ruha-varrással töltöttem az időt.