Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. december 11., kedd

Leveles tészta zöldséggel



A gyerekeim tudatosan táplálkoznak. Nem csak az enyéim, a mai fiatalok igényesen étkeznek. Fagyasztott leveles tésztát mindig veszek, mert olcsó és megtölthető almával, bármivel. Nyers vagy fagyasztott zöldnek is kell itthon lennie. A sárgarépát kilós csomagban veszem, mert a napi étkezés része. A hámozóval( ami olyan mint a sörnyitó ) vékony csíkokat húznak a nyers saliba, vagy párolják a nyers uborkával együtt szója szósszal. Szóval szívesen készítenek bármit. Ez jó. Ebben a tésztában hagymán párolt gomba, bab,srépa és három virsli került. Teteje bekenve egy tojással, arra parmezán és kész az egészséges menü. Az igazsághoz tartozik, hogy én főztem húslevest, mert magában ez kevés lett volna.
Már akartam írni arról, hogy a nagy fiam haza költözése nem csak súrlódásokkal jár, de nagyon sokat tanulok tőle mindenről. Magamról is, mert nyíltan kimondja azokat a hibáimat amit a férjem nem tesz szóvá. A sértődés és sírás után kitisztul a helyzet a fejemben és erősebb lettem lelkileg. Már tudom kezelni a feszültséget és javult a kapcsolatunk. A hibáimmal is szembe állít és ez nekem jót tett.


Minél többet hímzek annál jobban tetszik. Ma lettem kész a télapó kesztyűjével, ami a lámpást tartja.

6 megjegyzés:

Cat 2018. december 11. 19:50  

Nagyon guszta a pite. :-) Annyira jól néz ki, hogy valamelyik héten ki fogom próbálni. :-) Köszönöm az ötletet. :-)
A hímzés gyönyörű lesz! :-)

agnesordog 2018. december 12. 14:34  

Nagyon guszta a zöldséges torta / sajnos az én formám eltörött és már nincs ilyen az Ikeában / de valamit majd kitalálok hozzá . Köszi a tippet.

Fáni 2018. december 13. 17:22  

A pite finom lehet, mi is gyakran csinálunk hasonlókat.
A hímzésed szépen halad.
Az együttélés bizony nem könnyű, volt benne részem néhány éven keresztül, én még egy menyet is kaptam.

Andulka 2018. december 13. 18:31  

Nyami!Szèpen alakul a hímzès.

Rita 2018. december 13. 20:59  

Gusztusos a tortád!

Tényleg nem könnyű manapság a különböző generációknak együtt élni, gyorsan változik a világ...