Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. december 8., szombat

Az én angyalom


A család angyala is. Koszorút és fát is hoz az ünnepekre. Legszebb díszem az idei évben.



A fejdísszel sokat vacakoltam, az angyalszárny csak a fotó idejére lett feltéve, ugyanis a hajzuhatag alatt nem látszik.




A ruha elejére az arany csillagokat kézzel öltögettem, egy zöld követ kapott. Kevés díszítést terveztem, mert a főszerep a koszorúé.



Annyira magával ragadott a Dim. készletek nagyszerűsége, hogy megvettem a rég áhított képet. Virágcsokrot még nem hímeztem és tudtam, hogy ha igen, akkor ezt szeretném. Óriási dilemmában vagyok, mert ez olyan nagy helyet kíván, ami miatt el kellene pakolnom a piros ruhás hölgyet. De ha elteszem vajon mikor veszem újra elő?

6 megjegyzés:

Andulka 2018. december 9. 14:07  

Mutatós a kis angyalkád! A DIM-es készlet is nagyon szép és részletgazdag! Nem lesz kis munka az biztos, de tudom, hogy megbirkózol vele és hamarosan készen mutatod!

Rita 2018. december 9. 14:39  

Nagyon bájos az angyalka, igazi ünnepi dísze lesz a lakásnak!

Látom, a szíved mégiscsak húz a nagy, keresztszemes képek felé. (Mikor veszed elő a HEAD-Mikulást?)

Fáni 2018. december 9. 17:55  

Nagyon szép lett.
Jó nagy munkába kezdesz bele ismét

Vera 2018. december 10. 7:43  

Szép lett a babád!megértem a dillemád...

Tüzes Beáta 2018. december 11. 20:26  

Azt hittem meg leszek róva amiatt, hogy már megint új hímzésbe kezdek, de megértőek vagytok. Köszönöm.