Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. december 5., szerda

Dorisból angyal lesz



Arany színű szatén, arany csillagos organza, utóbbit most karácsony előtt az itthoni méteráruban is lehet kapni. Ez a festett csillagok miatt jóval merevebb, mint az egyszínű organza. Butaságokat írok a textilek megnevezésére időnként, de a boltban kijavítgatnak. Most nem, de amit jackardnak hiszek az nem az.



Még nincs kész, de az arany csillagokat már kézzel öltögetem. Szeretnék venni fehér angyalszárnyakat is és a fejdíszt még nem tudom. Készítenék egy kis méretű ünnepi koszorút is a kezébe.


Továbbá vettem arany színű gépvarró cérnát 270 Ft-ért. Apró cikk-cakkal varrtam körbe az organzát és a varrás mellett vágtam körbe a kívánt formára.
Napok óta foglalkoztatott a gondolat hogyan, milyen anyagból készítsem, miközben hímeztem:


9 megjegyzés:

Vera 2018. december 5. 18:49  

Egész jól elvagy ezzel a babábval...Szép kis ruhatára lesz..Micsoda türelmed van...A hímzéssel milyen sokat haladtál,és jól olvastam 18-as aidára varrod? és hány szálal?jó hogy birja a szemed...

Tüzes Beáta 2018. december 5. 20:21  

Szia! Két szállal, vagy hárommal, de az félöltés és tényleg nehéz hímezni. Varrni jó, hamarabb látszik a végeredmény.

Edit 2018. december 6. 12:22  

Nagyon csini lett Doris ebben a ruhában.
És mennyit haladtál a hímzéseddel! Nagyon ügyes vagy. :)

Holdgyöngy 2018. december 6. 17:00  

Jó nálad babának lenni!!!

Holdgyöngy 2018. december 6. 17:02  

Volt egy angyalbabám, d elajándékoztam, az előbb jutott eszembe, ha drótból hajtogatnál szárnyas s bevonnád ezzel az anyaggal, vagy tollból akarsz? A glóriájára nem emlékszem, de ha eszembe jut, megírom.

Rita 2018. december 6. 20:32  

Jól kitalálgatod, hogyan kell bánni ezekkel a tündéri anyagokkal. Igazi, ünnepek előtti pepecselés!

Fáni 2018. december 7. 20:52  

Ahogy Téged ismerlek, hamarosan megoldod a szárny és a glória problémáját. Sok csinos ruhája van már Dorisznak :)

Névtelen,  2018. december 8. 10:51  

Mesésen szép ez az új ruhácska, és persze Doris baba is.
Biztosan angyali lesz a szárnyacskáival!

Lia

Tüzes Beáta 2018. december 8. 19:03  

Köszönöm a biztató megjegyzéseket!