Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. december 2., vasárnap

Ünnepi fények


Ma lakást díszítettem. Nagyon tetszenek az óriási koszorúk, de ekkorát nem lehet kapni. Ennek a körnek az átmérője 90 cm. Úgy gondoltam, hogy  egy olyan fenyőboát amin tobozok is vannak, az ágai kihajthatóak és elég merev, azt végeinél összekötöm és kész a koszorú. Az elképzelésem csődöt mondott és lett egy szép tojás:



A férjem segített ki. Vágott drótot, amit kör alakban a végeinél szig.-szalaggal összefogott és arra kötöztük rá a fenyőboát, hogy megfelelő kör formájú legyen. Tetszik. Készítenék még, de nagy felületet kíván, nehéz helyet találni a lakásban.




Leesett egy gömbdísz a kutya nagy örömére. Egy ideig kergette, utána darabokra szedte. Ejnye!


Ma kellett meggyújtani az első gyertyát. Kívántam mellette áldást a családomnak.



A sárga izzósort eredetileg a rózsaszín-lila fenyőmre vettem, de nem vált be. Ide túl durva volt a színe. A rózsa alakú világítás díszként is szolgál, így pár gömböt és szalagokat tettem a fára. Nagyon fárasztó a lakás díszítése. Lent a pincében mindent elhúzni, hogy megtaláljam amit keresek, fent: fel a létrára majd le. A napi sport meg is volt.


Megfájdul a kezem a hímzéstől. Annyira aprók az öltések, hogy erősen fogva a tűt, izomból kell húzni. Keveset tudok elkészíteni egyszerre, de haladok!

6 megjegyzés:

Holdgyöngy 2018. december 2. 18:21  

Le a kalappal a készülődésed előtt, én még semmit nem léptem. Most nincs kedvem se. Talán megjön.

Rita 2018. december 2. 18:35  

Hajrá adventi sportolás!

Szép, részletgazdag a kép.

Tüzes Beáta 2018. december 2. 19:18  

Anikó: hírtelen rákattantam. Ha nincs kedved és csak az utolsó héten teszel ki valami ünnepit, úgy is jó. Ahogy jól esik. Az öröm a lényeg.
Rita: ez tényleg sport is.

JuciKa 2018. december 2. 19:50  

Családi koszorú, mutatós.

Vera 2018. december 3. 10:34  

Jó készülődést!

Edit 2018. december 3. 20:21  

Szép lett a koszorú!
Nekem még nem volt időm ezzel foglalkozni, de szerdától pár napig szabin leszek, akkor igyekszem pótolni.
Kis kreatívkodást terveztem, aztán majd meglátom, mi lesz belőle.