Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. november 28., szerda

Kis karácsonyi minta




Annyira megtömtem a kis párnácskát, hogy a karácsony felirat felfüggesztve nem is látszik. Láttam, már mikor készítettem, de kedves a kép és kedves ilyen pihe-puhán.


Ma előkerestem a tavalyi adventi koszorút, hiszen hétvégén meg kell gyújtani az első gyertyát. Csinos kis részlete lett a lakásnak a hímzésekkel.


Annyira jó volt ezt a Dim. készletet készíteni, hogy elővettem azt amit még pár éve az Évában vettem.


18-as az Aida és nagyon sötét kékre készül a minta, ehhez előkerestem a lámpámhoz tartozó nagyítót is.  Szemüveg és nagyító egyaránt kell most.


Dorist beültettem a fa alá.

5 megjegyzés:

Holdgyöngy 2018. november 28. 20:58  

Hogy összeillenek a rózsával!

Rita 2018. november 28. 22:37  

Kicsi, de munkás minta!

Sötétkékre varrni? Minden elismerésem!

Vera 2018. november 29. 14:22  

Nagyon szép lett!Már bánom, hogy nem párnát készítettem belőle én is...ez szupet igy!

Holdgyöngy 2018. december 1. 20:52  

https://elmenyvadasz.blog.hu/2018/11/30/a_legszebb_ruhak_sissi_budoarjabol