Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. november 21., szerda

Fények


A harmada kész van ennek a szép kis képnek. Öröm készíteni. Tegnap bevásárló központban voltam, sok boltot bejártam. Omlottak le a fényfüggönyök az oszlopokról, a hatalmas fenyőn vibráltak a fények és úgy éreztem ezt már itthon is látnom kell....


Kis kitérő: a  ruhabolt pénztáránál álltam sorba és ott lógott még egy darab Rudolf. Most nagy divat a puha kör alakú, szőrös kulcstartó, de én a kabátom cippzárjára tettem fel a buszon hazafelé utazva.






Szóval fények: Vettem az idén egy rózsa alakú fényfüzért. A virágok rózsaszínek, a fény fehér benne és este világítva látszik, hogy milyen szépen kirajzolódnak a szirmok. Összeraktam délelőtt a műfenyőt és egy lila, két rózsaszín izzósor került rá, de a lila dominál. Veszek még fehéret, mert ez így túl lila. Minden évben tönkre megy és kidobok  egy-két füzért és pótlom is. Változik kicsit a stílus és ez jó. Évek óta ugyanazok a díszek kerülnek a fenyőkre és lassan unalmassá válnak. Más még nincs rajta, csak fények, de olyan jó nézni!



4 megjegyzés:

Rita 2018. november 22. 13:19  

Milyen érdekesek ezek a fények!

Szokás szerint gyorsan haladsz! Szép lesz.

Vera 2018. november 22. 19:21  

Szépen alakul a hímzésed, hamarosan kész...Sok szép fényfüzér van a boltokba, nehéz a váasztás..

Palkó 2018. november 23. 17:43  

Gyorsan kész lesz a madaras képed!
Szívesen elküldöm az enyémet, aztán ha kihímezted, visszaküldöd. Én egy darabig még nem valószínű, hogy hozzájutok.
Minden évben valami különleges fénysorral lepsz meg... ilyen rózsásat még soha nem láttam, tényleg szép...

Névtelen,  2018. november 24. 8:31  

Varázslatosan szép ez a rózsás izzósor! Igazán mesés hangulatot áraszt.

Lia