Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. november 18., vasárnap

Karácsonyi elfoglaltság


Megérkezett a darabokból összerakható szoba. Mi a lányommal evvel foglalkozunk az ünnepek alatt ( ha nem lesz ügyeletes a kórházban) , vagy máskor. De jó ötletnek tartottam. Igen aprók a darabok, azért nem lesz ez olyan egyszerű.


Olyan, mint a Lego vagy az IKEA-s bútor, amihez útmutató is tartozik, a ruhához és a bútorok textilezéséhez szabásminta.


A bútor darabjai fából vannak, az elemtartó a sminkes asztalon levő lámpa világításához kell.


Textilek, a vázába szárított virágcsokor. Szóval nagyon klassz!


Újra a piros ruhát hímeztem. Gyönyörű, de hamar megunom. Egy hétig evvel foglalkoztam és kétségbe ejt milyen nehezen készítem.
Megnéztem: milyen karácsonyi mintáim vannak? 


Lelkes lettem mikor eszembe jutott A Vera által már elkészített Dimensions minta! Kértem küldje el ha elkészül vele a megmaradt fonalakkal. Kerestem színhűeket és bele is böktem tegnap. Itt tartok és nagyon élvezem! Gyönyörű.


Ez a kiscica nyáron tévedt be hozzánk. Majd máshoz került és egy hónap múlva arra jöttem haza, hogy itt ül az udvaron.


Hatalmas kergetőzést produkáltak minden reggel a kutyussal. Az lett a nünükéje, hogy a bevásárló kocsimat addig tolta amíg valahol akadályba ütközött és megállt. Utána azon szeretett feküdni. Pár napja megint elvitték. Azóta a kutya unatkozik, jobb nem lévén tegnap kiolvasta a DM-es reklámújságot:


Nem vagyok vele jóban, zűrös kis állat. Talán pár hónapig lesz még itt a gazdival együtt. Azért volt egész nap rám bízva, mert vett vidéken egy telket a fiam és az adás-vételt intézte. Ha megkapja a tulajdonlapot elkezdhet intézkedni: földkimérés, áram, víz igénylés, ház tervének készítése stb. Mikor egy fél évvel ezelőtt haza költözött az volt a terv, hogy az albérlet helyett saját lakásra fizesse a havi törlesztést. Így lesz. Nagy az öröm, sok lesz a munka, de lesz egy biztos pont az életében: a saját otthona.

6 megjegyzés:

Rita 2018. november 18. 19:01  

És mint már annyiszor: házépítés játékból és igaziból egyidőben.

Sok sikert menkettőhöz!

Tüzes Beáta 2018. november 18. 19:18  

Tényleg. Erre így nem is gondoltam. Mindig építkezünk, ha nem is tárgyilagosan. Az egész élet erről szól.

Holdgyöngy 2018. november 18. 19:51  

Akkor kreatív karácsonyotok lesz. Pedig ez a cica nagyon otthon van nálad,kár, hogy nem a tiéd. S milyen szép a bundája,szeretem a cirmosokat.

Tüzes Beáta 2018. november 18. 20:09  

Jó természetű kis állat. Szerettem. De sok a 4.

Vera 2018. november 19. 8:28  

lehet játszani!
Egy cicát nem lehet csak úgy visszaadni, akinek először adtátok... visszatér hozzátok...Nem véletlen tért be hozzátok...
A kutyus unatkozott...olvasni akart.
Madaras karácsonyi nagyon jó kis minta...Én először hímeztem Dím képet, neked köszönhetően, érdekes és egyben új kíhívás volt számomra...előtte csak mindig azonos számú és színű fonallal dolgoztam..

Palkó 2018. november 19. 19:01  

Ez jó kis karácsonyi elfoglaltság lesz, Neked való :)
Az új hímzésed is nagyon tetszik. Szerintem ennek a sorozatnak egy másik darabját kaptam én ajándékba, az vörösbegyes.