Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. november 11., vasárnap

Pulóver


Kész lett a pulcsi és át is adtam születésnapi ajándéknak. Tetszett a lányomnak és jó is lett.

Bárhova megyek a karácsony már mindenhol elkezdődött. A díszeket árulják, ajándékcsomagok tömege. Idén nekem furcsa, a hosszan tartó jó idő miatt. Talán ezért. A Vörösmarty téren is megkezdődött a vásár, szembe jön, gondolnom kell rá, de az ünnepi hangulat még nem érintett meg.

8 megjegyzés:

agnesordog 2018. november 11. 21:48  

Jól összehoztad a csíkokat . Klassz darab lett !

Engem megőrjít ez a karácsonyi dömping , minden reklámban karácsonyt kívánnak ---- hol van az még ? Ezzel mindent tönkre tesznek , szerintem , én nem veszek semmit , kajákon kívül eldöntöttem .

Tüzes Beáta 2018. november 11. 22:56  

Én is így gondolom. Ugyanezt határoztam el: kaja, együttlét. Kellemes elfoglaltság beszélgetéssel. Pihenés és kész.

Vera 2018. november 12. 18:26  

Nagyon szép lett! Lényeg hogy örüljön a lányod! Rajta is megmutathatnád...

Lassan a karácsony már csak a pénzről szól...
Október óta nyomatja már a reklám az ünnepeket!

Fáni 2018. november 12. 20:20  

Szép lett a pulóver :)
Mi úgy döntöttünk az unokák kapnak ajándékot / aki még tanul /, a felnőttek pedig kívánhatnak / mit szeretnének enni, és elosztjuk egymás között ki mit készít el belőle. Beszélgetés, az együtt lét, a fő :)

Rita 2018. november 12. 20:59  

Klassz lett a pulcsi!

Tüzes Beáta 2018. november 14. 18:10  

A hangulatom nem a régi.Ilyenkor már megszállt a díszítési vágy. Most semmi. Öregszem.

Andulka 2018. november 17. 13:48  

Klassz pulcsi! Október elején az egyik áruházban már karácsonyfa fogadott és minden tele volt mikulással és szaloncukorral... Nem értem, hogy miért kell már ilyen korán elkezdeni, miért nem elég csak mondjuk az adventi időszakban.

Palkó 2018. november 19. 18:59  

Szuper jó lett a pulcsi, fantasztikus a színe, nagyon tetszik!