Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. január 18., péntek

Makett


Pakoltam és a kezembe került a kész pipere asztal a makettből. Javítani akartam rajta és a maszatos tükröt megpucoltam körömlakk lemosóval és a csálé arany szegélyre textil díszt tettem. A gyöngyből készült körömlakkot kidobtam, újat készítettem és sokkal jobb lett. Elhatároztam most már elkészítem az egész készletet. A fotel és a fali lámpa került sorra. Oh, és az esernyő.



Egy díszes tálkában száradnak, látszik hogy milyen apró minden. Imádom a munka asztalokat!


Már látszik a hegedű!

4 megjegyzés:

Rita 2019. január 18. 22:15  

Pepecs és csecsebecse - sok cukiság.

erdoseva55 2019. január 20. 17:52  

Ó, de tüneményes ez a kis asztalka a sok kis hozzávalóval! :) Jól lefoglalja az embert, s tereli a gondolatokat, mert odafigyelésre ösztönöz! Szeretem az efféle kis apróságokat, mert egy időre el lehet feledni más problémákat. :)
Szép a hímzésed, sokat dolgoztál vele! :)

Névtelen,  2019. január 20. 20:59  

Hihetetlen, micsoda türelmed van ezekhez az aprólékos munkákhoz! Alakul minden a kezed alatt. :)
Brigi

Vera 2019. január 20. 21:54  

Húha...van türelmed...
A hímzéssel sokat haladtál!