Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. január 15., kedd

Hímzés és Ausztria


Nagy léptekkel haladok. A polírozott asztalon fénylő árnyékokat hímeztem, meg három rózsát. Szeretem.

A fiam fotózni ment Auszrtiába. Gyönyörű képeket hozott:



Filmezés közben leesett a drón. Azt keresi. A félre tolt hóhalom olyan magas, hogy csak átlépett róla a tetőre. Ott látszott jól a hó magassága ahogy belesüllyed minden lépésnél.





Gyönyörű helyen szuper képeket lehet készíteni. Az alsó annyira tetszik, hogy beállítottam képernyő háttérnek. Mesebeli látvány.

4 megjegyzés:

Holdgyöngy 2019. január 16. 10:07  

Nekem az előtte lévő is bejön.

Rita 2019. január 16. 15:04  

Nagyon gyorsan haladsz.
Tényleg, mint a mesében!

Fáni 2019. január 16. 18:21  

Mindig mondtam, villám tűid vannak. A képek csodálatosak