Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. február 27., szerda

Tavaszi várakozás


Tegnap elmentem a Meseboltba apró fekete szemet venni a babának. Lebontottam a haját, a kalapot és újra öltögettem. Jobb lett.


Ha már ott voltam néztem szép tavaszi mintás vásznat, mert szeretnék Doris babának egy ruhát varrni. Vidámat, napsütéses cukiságot. Vettem gombokat és szalagokat. Kétfélét:


...mert ezt a húsvéti mintásat haza kellett hoznom. De ahhoz hogy fel tudjam használni kell egy koszorú, kis csibék és zöld alap:


De ezeket eltettem a fiókba, korai evvel foglalkozni. Eszembe sem jutott volna ha nem lett volna szem előtt a boltban.


Haza érve készítettem ebédet. Gyros tálat. Immmádom!


Kész lett két virág az elmúlt három napban.

Tegnap este megnéztem a Zöld Könyv című filmet. Méltán kapott Oscar díjat, nagyon tetszett! Hétfőn lett vége a True Detective filmsorozat 3-ik évadának és azon kívül hogy nagyon tetszett, felfigyeltem az egyik főszereplőre: Mahershala Alira, aki annyira jól játszott, hogy ámulattal néztem. Az idei Oscaron ő kapta a legjobb mellékszereplő díját a Zöld Könyvben nyújtott alakításáért, naná hogy érdekelt a film. Most lett egy új színész kedvencem.

2 megjegyzés:

Pudding et Biscotte 2019. február 27. 20:47  

You are right, Beata, the Irish doll looks even more beautiful now with these little differences in the eyes and hair. The violin embroidery promises to be a masterpiece, really! The flowery fabric will be perfect for a dress. I have not watched the Green Book yet but the trailer is interesting I find. Wishing you a nice evening! Sandrine

Rita 2019. március 6. 20:42  

Pazar a hímzésed!