Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. február 24., vasárnap

Álom lámpám


Az ágyra szeretek felülni horgolni és sötétedés után nem látok jól. Tegnap megvettem a rég áhított lámpát az IKEA-ban. Ezt oda húzom ahol nekem jól esik, nem rám világít, hanem a kéziminkára, szuper! Ajánlom!


Elkészült a lányka kalapja. Ki kell cserélnem a szemét a mellette babáéhoz hasonlóra, mert valamiért nincs benne báj.


Csak nagyon kicsit hímeztem. Nagyon tetszik ez a levélmintás ablaküveg. Na meg az asztalon levő árnyéka. Pompás minta.

6 megjegyzés:

Pudding et Biscotte 2019. február 24. 19:42  

This lamp is a wonderful idea, it is so important to have good lighting for our little works! I love the funny hat on the Irish doll, it really sets the tone for Saint Patrick. As for the violin, the embroidery is really exceptional! Have a nice evening, Beáta!

Andulka 2019. február 24. 19:50  

Nagyon jó kis lámpát szereztél! Használd egészséggel! Az újabb horgolt baba is nagyon tetszetős, az xszemes is álomszép lesz!

Holdgyöngy 2019. február 24. 20:34  

Igen, cseréld ki, néztem, valamiért nem tetszett az arca. Szája nem lesz? Bár visszanéztem a másiknak, neki jó az arca száj nélkül is. Jó a lámpád, én egy gémeset csavartattam ide az asztalra, mert nekem ez sötét, ha bármit írni-olvasni akarok.

Névtelen,  2019. február 24. 22:02  

Jobbulást kívánok, Bea!
Mennyi szépséget mutattál betegen is, a sok ügyintézés közepette! Csodálom nemcsak a kézügyességedet, ötletességedet, de az eltökéltségedet is. Mielőbbi teljes gyógyulást!
Brigi

Vera 2019. február 25. 16:43  

Jók ezek a lámpák,én régóta a lámpa melett, alatt dolgozok...Sőt a varrógéphez is van már felszerelve...
Kiváncsi vagyok mi lett a következő horgolós projekt!!

Tüzes Beáta 2019. február 27. 18:15  

Oh Brigi! Nagyon jól esnek az elismerő szavaid!