Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. március 9., szombat

Horgolás


Vettem az Etsyn egy babaruha mintát. Horgolás. Fogalmam nincs hogyan fogom elkészíteni, de neki fogtam a fordításnak, kutatásnak a You Tube-on.  Erről még semmi, mert elvonta a figyelmem egy tündéri ruhácska:


Nagyon hálás vagyok azoknak akik veszik a fáradtságot és elejétől a majdnem végéig mutatják hogyan készül.( A hiány a feltöltési időkorlát vagy bájtkorlát miatt lehet.) Korán keltem és megnézés után várakozásra tettem a videót, később részleteiben csináltam is amit mutatott egészen idáig. Szuper! Meg is köszöntem a videó feltöltőjének. Közben rájöttem miért is kell megvenni a pamut fonalat. Én ezt most 100% műanyaggal készítettem és nincs meg a súlya ami kihúzza és szebb lesz tőle. A megvett minta nincs képekkel ellátva. Ez baj, különösen a kalapnál. Ha valaki ráismer a horgolás mintájának a nevére a szoknyánál, kérem írja meg, úgy könnyebb lesz keresnem. Köszönöm. Szívesen megosztom a mintát ha igény van rá, ezt is jelezzétek.


Megint sokat hímeztem. Unalmas az ablak, várom hogy kész legyen.

4 megjegyzés:

Rita 2019. március 9. 22:33  

Haladó szintű horgolás az első ruha. fantasztikus lesz!

Szerintem jól értelmezted a másodikat. Én szoktam angol mintákból horgolni, írj e-mailt, ha tudok valamiben segíteni.

Pudding et Biscotte 2019. március 10. 13:20  

The model is most particularly refined and full of so many details! It is going to be a hard work but I have no doubt you will manage it and create an exceptional dress. As for the violin embroidery, it is more and more amazing, the relief in it is spectacular! Wishing you a happy Sunday! Sandrine

Fáni 2019. március 10. 14:36  

Mostanában kevés időm van, ezért nem írok,csak arra szakítok időt, hogy a számomra kedves blogokba bekukkantsak.
Nagyon tisztelem a bátorságodat, hogy ilyen szépségekbe bele mersz vágni :)

Vera 2019. március 10. 16:29  

Ruhaköltemény!!! gyönyörű..Kiváncsi vagyok, hogy sikerül megoldanod... ..
Himzésed szépséges, hamarosan kész...