Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. március 12., kedd

Horgolt ruhák


Kész lett ez a kedves ruhácska. Egy fehér vászonból készítek alá szoknyát, mert a baba a ruha alatt csupaszon átlátszik. De most ezt eltettem, majd később...


 Felül rózsát,


alul fehér virágot kapott díszítésül. Ez volt itthon.


Tegnap este festettem zsinórt és csipkét. Meglepődtem hogy sikerült, hiszen műszálas mindkettő. Hagytam forrni, sót tettem a vízbe, majd öblítés után  ennyi szín maradt benne. Ez elég. Gondolkoztam, hogy a ruha csak fehér legyen, mert sejthető volt hogy nem kapok ilyen színű csipkét. A 10-es horgoló fonál így is zöld, más nem volt, zöld a megvett csipke is, de ötvözöm.


Háromszor kezdtem hozzá, három féle fonállal. Fordítás és you tube videó után világossá vált mit kell csinálnom ás lőn: a méret kicsi erre a karcsú babára, vagy nagy. Annyira megkönnyebültem, hogy a baba méretére és a minta követésével szabadon készítem.

7 megjegyzés:

Rita 2019. március 12. 20:08  

Cuki lett a ruhácska! Sok sikert a kísérletezgetéshez!

Pudding et Biscotte 2019. március 12. 22:03  

The white crochet lace dress is very beautiful. And the almond green top part is a success. The three lace ribbons match well together.

Holdgyöngy 2019. március 12. 23:14  

Úgy látom, nagyon élvezed a kitalálós, feltalálós részét a munkáidnak. Viszont ez (is) adja az egész izgalmát.

JuciKa 2019. március 13. 12:18  

Édes horgolt ruhácska!

Vera 2019. március 13. 20:03  

Szép lett a kis ruha...

Tüzes Beáta 2019. március 15. 17:58  

Igen, szeretek újat kipróbálni. Köszönöm a biztató kedves megjegyzéseket!