Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. március 21., csütörtök

Kalap



Hátulról, a rózsa díszítés közelről:




Hiba volt ilyen vastag fonállal horgolni, de azért így is tetszik. Az esése szebb lenne 10-es horgoló fonállal. Ráadásul a zsinórra 12-es (!) vékonyságú fonállal dolgoztam.  Ez a szín ritkaság, nem kapható, megrendelni meg nem volt türelmem.



A gallér is jó lett.


A kalap külső része horgolva.
Az elkészítését megint a you tube-ról néztem. Hála a feltevőnek! Filcből készült a köztes rész, meg egy vékony drótot öltögettem a szegélyre. A kalaptól féltem, de a videó után világossá vált, hogy el tudom készíteni, nem is nehéz és mindenkinek ( három fiú) felajánlottam a családban, hogy ha csipkés kalapot akarnak csak szóljanak. Nagyon lelkes voltam. Senki nem akart. Nem értem miért?
Amúgy senki nem venne fel hasonlót, ezért jó a babákat öltöztetni.

7 megjegyzés:

Vera 2019. március 22. 15:05  

Egészen belejöttél a baba cuccok varrásába...van hozzá jó kis türelmed!

Vera 2019. március 22. 15:07  

Majd elfelejtettem..korábban nyomtam a küldés gombot!Boldog névnapot Nektek...

Holdgyöngy 2019. március 22. 18:12  

Boldog névnapot, s rohanok írni a kolléganőnek, míg el nem felejtem. Az a kalap!

Névtelen,  2019. március 23. 15:56  

Csoda szép lett ez a babaruha. Ügyes kéz és türelem is kellett hozzá.

Lia

Pudding et Biscotte 2019. március 23. 18:41  

This crinoline dress in the southern style is gorgeous! I like the ribbon detail under the hat, it is very elegant, just like the small roses, Beata! I wish you a nice weekend!

Rita 2019. március 23. 20:09  

Eláll a szó! Gyönyörű!

Tüzes Beáta 2019. március 24. 17:37  

Köszönöm a névnapi jókívánságokat és a ruha dícséretét!