Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. május 2., csütörtök

Férjem hobbijai


A Dim. képet készítem, haladok és nincs témám, mert az én szabadidőm szempontjából egyhangúan telnek a napok.
A fényképezőgépen találtam a férjem fotóit és ezt viszont érdekesnek találtam. Két hobbija van: az egyik az, hogy szeret nyílpuskával lőni a pincében:




A másik ami érdekelte mindig is a csillagászat. Aug. közepén megy nyugdíjba és hogy ne lankadjon és életkedvét megtartsa vettem neki egy komoly távcsövet. Azóta nagyon lelkesen számol be mindenről ami ehhez a hobbihoz kell. Csillagászati térképek, szűrők és időpontok amikor a Saturnus látható. Borzasztó bonyolult mindenről tájékozódni. Képes fél négyre felhúzni az órát, mert tiszta az ég és most jól látható és csak meséli és meséli... Én meg a 6 és 12 órán keresztül készült fotókat nézem és értem meg milyen nehéz ezek elkészítése. Ő még nem tudott ilyet csinálni, de célja. Várja a nyugodt nyugdíjas éveket, mert evvel eltöltene sok sok időt. 49 és fél éve dolgozik. Elgondolkodtam rajta: le a kalappal előtte.

6 megjegyzés:

Fáni 2019. május 2. 19:04  

Ez igen, valóban megérdemel minden tiszteletet egy ilyen hosszú munkában eltöltött idő, jöhet a megérdemelt pihenés.
Nagyon jó, hogy már is talált magának egy olyan hobbit, amivel el tudja majd foglalni magát :)

Tüzes Beáta 2019. május 2. 19:33  

Oh, unatkozni nem fog, sok terve van. Interaktív típus.

Rita 2019. május 2. 20:49  

A dolgos, egyhangú hétköznapok... Rögtön kész a képed!

Jó hobbijai vannak, szuper, hogy tudjátok egymást segíteni ebben is, és érdeklődtök a másik hobbija iránt.

Tüzes Beáta 2019. május 2. 21:01  

Igen, figyelünk egymásra, leginkább udvariasságból. A fiam azt mondja kedvesek vagyunk egymással. Ennyi. Megértem amit nem értek, hogy neki ez fontos és félek attól hogy kedvét veszti nyugdíj után. Amúgy alíg van közös témánk.

Pudding et Biscotte 2019. május 4. 14:24  

La broderie avec le violon est de plus en plus belle au fur et à mesure qu'elle avance! Les deux passe-temps de votre mari demandent beaucoup de patience et de concentration, il a bien mérité d'en profiter après ces longues années de travail. Bon weekend!

Vera 2019. május 4. 18:31  

Jó kis hobbik....
Sok jó nézelődést!
A himzés meg megy tovább, gyorssan haladsz