Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. április 26., péntek

Sac Opera


Elkészültem a mintával és ma díszpárna huzatot varrtam belőle.


Nagyon tetszik nekem az aplikátor használata. Strasszkövek után vettem (fél)gyöngyöket amiket tegnap hozott a postás és rögtön ki is akartam próbálni. Egy rózsa széleit raktam körbe. Nem igen látszik a díszítés, de most ez a párna nekem a maga egyszerűségében kellett. Talán a témája miatt.



Már két mintás párnám lett és nem tervezek többet. Kell melléjük az egyszínű is.

10 megjegyzés:

Vera 2019. április 26. 19:23  

Ez nagyon gyorsan készült el!

Tüzes Beáta 2019. április 26. 20:10  

Nem egészen. A kisebb mintával is sok munka van. A párna elkészítése is két órát vett igénybe, de megérte.

Pudding et Biscotte 2019. április 26. 20:34  

Very sweet and romantic pillow, Beáta!And an interesting try with the rhinestones.

Rita 2019. április 26. 20:49  

Csupa selyem, nagyon szép és különleges lett!

Vera 2019. április 26. 20:52  

Nem úgy értettem... én pláne tudom hogy a kicsi mintával mennyi sok munka van...Hamar kész lettél,annak ellenére, hogy sok munka van benne vagy nem mutattad...

Tüzes Beáta 2019. április 26. 21:02  

Vera: április elején kezdtem, de volt egy hét kitérő..., kb.3 hetet vett igénybe.

Andulka 2019. április 28. 16:41  

Gyönyörű lett a párna, nagyon jó kis anyagot választottál a mintához, nagyon illik hozzá! A kismintával is lehet sok munka.

Edit 2019. április 30. 20:04  

Finom kis munka, és szép lett a végeredmény.