Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. május 11., szombat

Lámpaernyő


Sokszor gondoltam rá, hogy készítenék egy új külsőt az IKEA-s lámpámra. Egy évben egyszer mosószeres vízben átforgatom, ettől kicsit megereszkedett a textil, de nem csak ez volt az oka. Sőt! Ez nem is zavart, egyszerűen kíváncsi voltam tudom-e kedvemre díszes formába hozni. Van itthon csillag és hold díszítésű, barack színű tüll anyagom és azt választottam.


Ez a kép homályos, de azért mutatom mert a textil alatt kemény műanyagborítás van. Ha valaki kedvet kapna hozzá, nem kell tőle félni- mondom én, aki egy éve tojózok az ötleten.


Krém színű anyagot tettem a tüll alá, ezt a megmaradt szélek alá ragasztóval rögzítettem és tetejére  Ali baba (indiai) stílusú habos, csoda lámpás stílust választottam:





Kellemes lett.
A fehér hímzést reméltem elsajátítani és egy szolíd külsőt akartam, de már nem bánom hogy ilyen lett. Valamire el kell használnom ezt a szép tüllt is. Még akkor rendeltem Kínából mikor reméltem sok sok ilyen meg olyan babaruhát varrhatok és el is tudom adni. Most is tervbe van egy modell, de nem érkezett meg hozzá az anyag. De ezeket a ruhákat már csak kedvtelésből készítem.



Ma piacoltam és vettem egy csokrot. Imádom ennek a szegfűnek az illatát!

6 megjegyzés:

Andulka 2019. május 11. 20:25  

Klassz lett ügyes vagy!

Fáni 2019. május 12. 13:30  

Annyira ügyes, kreatív vagy :)

Holdgyöngy 2019. május 12. 17:15  

Tudtam, hogy alkotsz valamit.

Vera 2019. május 12. 20:46  

Szép lett!Ügyes vagy!

Rita 2019. május 13. 21:35  

Nagyon hangulatos a lámpád.

Imádom a törökszegfűt!

Névtelen,  2019. május 14. 20:38  

Valahogy olyan ezeregy éjszaka hangulata van ennek a lámpának. Nagyon tetszik!

Lia