Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. május 14., kedd

Ruhát varrnék újra


Remekműveket találok az interneten. Ebben az esetben arra gondoltam varrónő segítségét kérem, legalább egyszer legyen úgy elkészítve ahogy azt kell. Sokat néztem ezt a képet és azt hiszem meg tudom csinálni. No, meg több dolog összejött és most nincs időm hobbira.


Megrendeltem Kínából az anyagot, pár napja érkezett meg. Nem a képen látható, csak hasonló, de ez jó lesz.


Ma délután telefonált a fiam ( mert pár hónapja elköltözött) , hogy arra van dolga ahol a textiles van, ha kell valami szívesen elvisz kocsival. Kellett. A képen látható arany színű glitter lánc.


Egy hölgy előttem vett  textilragasztót. Kérdeztem mire használja? A cippzárt fixálja vele, hogy megkönnyítse a varrást. Oké, jó ötletnek találtam, én is kipróbálom.


Most sorozatosan varrok párnahuzatokat az ágyam díszpárnáira és elhatároztam több keresztszemes nem lesz. Ezt a textilt választottam, meg vettem cippzárokat a hátuljához és mostanában nem is akarok vásárolni, mert nagyon drága a méteráru is, mint minden. Ah!


Szépen haladok a Dim. képpel.

Sok dolog összejött:
Szerelők és beltéri munkák. Az idén megrendeltem a légkondit, ez rendben megy, szombaton szerelik.
Másik: a kéményesek az éves ellenőrzés során a kazán vonalkódját akarták leolvasni és nem találták. Hol van? Nem tudom-válaszoltam és kaptam két hét haladékot a megkeresésre, mert anélkül visszamenőleg megbüntetnek jogtalan használat miatt. Nagyon megijedtem. Én nem értem mi történik.  A szerelő beszerelte, a gázosok engedélyt adtak, mit kellett volna még?  De pár nap múlva megnyugodtam, mert hallottam hogy társasházakat büntetnek sorra nem megfelelő kéménybélés miatt. Aha! Az új tulajt most tele kell dugni pénzzel. Oké, ez ellen nem tudok mit tenni, csak sírni tudnék. Szakszervízeket hívtam, talán holnap tudok egyeztetni az egyikkel. Szerelő hiány van. A légkondis is azt mondta, ha nem április végén jelzem az igényem, két hónapot is várhattam volna a szerelésre.  Szóval számítsatok a kéményellenőrzés során bibire. Bármit kitalálnak, csak fizessünk.

7 megjegyzés:

Névtelen,  2019. május 14. 20:42  

Nagyon szép a baba és a ruha is. Kis legyező és táskácska is készül majd hozzá?

Ez a Dim kép, ahogy különben az összes többi is, csodaszép!

Lia

Rita 2019. május 14. 20:50  

A babaruha álomszép, akárcsak a hímzésed. Hasonló a kettő hangulata.

Holdgyöngy 2019. május 15. 8:10  

Autón jöttünk haza valahonnan az országból, hallgattuk a híreket. megint valami őrült szavaztatás, levelezés. No, mondom akkor megint kezdődik a pénzgyűjtés=büntetések. S lám, a 3. falunál 5 km-ként állt egy-egy rendőrautó, összesen négy!!! Félelmetes.

JuciKa 2019. május 15. 8:20  

Mesés a babaruha anyag, szép lesz a hímzés is!

Vera 2019. május 15. 10:42  

Jó szabást-varrást!szép anyag!
lehet hogy valóban jó a ragasztó, mert olvastam , valahol,hogy összevarrásnál is használnak, ragasztót, hogy az anyag ne csúszon el...

Andulka 2019. május 17. 19:00  

Téged ismerve megvarrod majd ezt a ruhát is és tökéletes lesz! Egyik nap az újságosnál láttam egy új magazin, Barbie magazin és hozzá egy Barbie ruha, rád gondoltam, hogy te ennél sokkal szebbet tudsz készíteni.

A DIM-es képpel is nagyon jól haladsz!

Tüzes Beáta 2019. május 17. 19:21  

Köszönöm, olyan aranyos hozzászólásokat írtok!