Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. augusztus 11., vasárnap

Kardigán eleje...


..., annak is a fele. Nagyon sokat bontom, majd újra hímzem a virágokat.


Először ezt a színösszeállítást választottam, nem tetszett.


Kicsit visszavettem a harsányságból. A technika amivel készítem nekem nem könnyű. A nevét pontosan nem tudom, de a tűre tekert fonalakon kell áthúzni a szálat. A mechanikai része nem nehéz, de szépen csinálni már az. Két napja evvel foglalkozom, bontom, újra készítem. Szerintem már marad, ma már ráuntam.

7 megjegyzés:

Palkó 2019. augusztus 11. 20:51  

Ez nagyon elegáns pulóver lesz! Szerintem nagyon szépek a virágok :)
Ezt a technikát még nem próbáltam, de már nézegettem a neten...

Vera 2019. augusztus 11. 21:07  

A mamám francia női szalonba volt varrőnő, ott ilyen rózsákat varrtak a ruhákra...Engem is próbált tanítani... de akkor mint ifi, nem érintett meg a himzés, tudtam elméletbe, hogy kell csinálni..A franciacsomóhoz hasonló, csak sokkal több csavarás kell...nnna jól elkalandoztam...
Szóval szép lesz a kardigán...

Tüzes Beáta 2019. augusztus 11. 21:22  

Nem kalandoztál el. Azonnal beszélni akarok a mamáddal! Persze ez egy álom, de pokoli nagy szükség lenne a régi tapasztalatokra.

Rita 2019. augusztus 12. 8:59  

Nagyon jó! Ugye ez mind saját tervezés?

Fáni 2019. augusztus 12. 10:45  

Ez a Boullion rózsa sok tutoriál van fent a youtube-n. Nem könnyű, de nagyon szép és mutatós.
Egy kis gyakorlás, és ahogy Téged ismerlek, hamarosan megy mint a karika csapás :)

Jucus 2019. augusztus 12. 14:16  

Nagyon helyes kis kardi lesz!

Tüzes Beáta 2019. augusztus 13. 7:41  

Köszönöm a biztatást!

Rita: van egy hasonló baba kardigán, az volt az alap.