Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. augusztus 15., csütörtök

The Aston Drake Galleries



Ma megérkezett a megrendelt Cindy M. McClure művész által tervezett  Winter Romance porcelán babám. Nagyon rég szerettem volna, most nagy az öröm!




Téli esküvői ruha, így kabát is van rajta.



A kabáthoz tartozik egy"varróbaba", amitől beindult a fantáziám...




A cipellő is csipkés. Nagyon szép az egész.

Ezt a babát egy éve, vagy több nézegetem az interneten és emiatt lettem internetes csalás áldozata. Mivel nagyon drága, naná hogy ugrottam a fele áron megjelent  hirdetésre. NEM SZABAD a nagyon ár alatti termékeket megvenni, ott bibi van. Szóval ez most nagyon sokba van nekem, ráadásul az USA nem szállít Mo.ra, egy véletlen találat volt a baba vásárlására Kanadában, ahonnan 6 hetet vártam. De megvan! A baba 60 cm magas.

Rita: kérdezted a kardigán saját ötlet volt? Nem, ez adta az ötletet:

9 megjegyzés:

Rita 2019. augusztus 15. 19:35  

Micsoda szépség!

Nagy meló a babaméretű pulcsit átméretezni! Érdekes ötlet.

Vera 2019. augusztus 15. 19:48  

Nagyon szép ez a baba...és micsoda gyönyörű szeme van...és a ruha is...Sok örömöt hozzá!

Tüzes Beáta 2019. augusztus 15. 19:48  

Csak ötlet. Más méretezés. Igazából csak a rózsák egyeznek meg az elképzeléssel.

Fáni 2019. augusztus 15. 20:01  

Gyönyörű baba, a ruhájáról nem is beszélve.
Sajnos a csalóknak semmi sem drága, és néha bele esünk a csapdájukba.
A tanulópénz kicsit sok volt, de / tudom ez nem vigasz /nem Te vagy az első, de az utolsó sem :(

Holdgyöngy 2019. augusztus 15. 20:31  

Szép baba, ismerem az érzést, amikor valami/valaki megtetszik, s milyen jó lenne a polcra nekem is. Örülök, hogy a babagyűjtők táborába csatlakoztál. Oly nagy öröm egy-egy kedves megszerzése.

Palkó 2019. augusztus 18. 15:53  

Wow!
Nagyon elegáns ez a baba!

Marula Michela 2019. augusztus 18. 18:51  

Bellissime le tue bambole !!

Тavifa-stitch - Оксана 2019. szeptember 13. 20:54  

Браво! Очень красиво и элегантно!:-)