Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. augusztus 3., szombat

Várom az őszt


A babának készítek egy őszi együttest. Levettem róla a nyári ruhát és már ez marad rajta, hogy lássam van remény, a hőség talán már csak három hét.
Most írom, mikor kellemesre hűlt a levegő . Ez csak pár nap és ki tudja milyen lesz még az augusztus?



A mintákat az internetről nézem le. Aranyosak ezek a kislánynak való ruhák.
No meg köthetnékem is van. Az apró pulcsikhoz a maradék fonalaimat használom, de ma vettem magamnak egy pulcsira való fonalat. Nem kis pénz. Az előnye az, hogy méretre készül és olyan lesz ami nekem tetszik. Elhatároztam komoly számításokat végzek mielőtt elkezdem, mert nincs hozzá mintám. Megálmodás után készül és nagyon várom hogy elkezdjem.

10 megjegyzés:

Rita 2019. augusztus 3. 20:03  

Jó ötlet először kicsiben kötni, aztán magadnak.
Vannak ebben a témában is könyvek, ti. hogyan kössünk saját méretre minta nélkül. Sajnos most egyet sem találok így hirtelen, de ha érdekel, szólj, tötöm rajta a fejemet.
Igen, a múlt héten itt is kánikula volt. De a tavalyi többhetes hőség szerencsére nem volt itt az idén.

Vera 2019. augusztus 3. 20:36  

NEMÁÁÁ Bea...még ne legyen ősz... mert utána tél is lesz...és az nagyon nem hiányzik.
Jó kis együttes egyébként a babának...Milyen fonalat választottál?Rövid újjú vagy hosszú lesz?

Tüzes Beáta 2019. augusztus 3. 20:51  

Vera: a fonál neve Kartopu, 100% akril.100 g= 160 m. 5 motring van a csomagban és nem vagyok róla meggyőződve hogy elég lesz. Darabja 1200 Ft környékén van, már nem emlékszem. Nem túl drága, de ennyiért már kész pulcsit is lehet kapni. Kardigánt tervezek.

Vera 2019. augusztus 3. 21:05  

Ez a fonal jó amigurumira is... legalábis amit én láttam fonalat... Hát... elég drágák a fonalak... Szerettem volna egy spéci kardigán félét, de nem az, nem tudom mia neve kocka és az van összevarrva... nos a fonal kb 10.000 forint lett volna, ami arra való, hogy üres kézzel sétálj.../és nem mostanában volt/
Nem tudom , hogy elég e fonal, nem ismerem ezeket az új fonalakat...
Jó kötögetést!

agnesordog 2019. augusztus 3. 22:00  

A baba ruhája szép, hangulatos, tényleg őszi. Nem szeretnélek elkeseríteni, de nem hiszem, hogy elég lesz a fonalad egy kardigánhoz, mert amikor rövid ujjú nyári pulcsit kötöttem magamnak, 1200 méter fogyott.Csak egy diónyi maradt belőle.
Gyönyörűek a mostani fonalak, és olyan csoda puhák, finomak, de olyan drágák is . Én csak csodálkozva nézem a facén mutogatott 10-15, néha több motringos fonalcsomagokat . Én még magamnál arról sem vagyok meggyőződve, hogy olyan lesz, amit szeretnék :-) én képtelen vagyok az újmódi mintákat követni , ahol mind a 195 szemet egyenként írják le . Ha felemelem a fejem a kötésről, hogy megnézzem, milyen kell legyen a következő szem, -- mire megtalálom, már elfelejtem, melyiket is kerestem éppen , és így hogy adja ki a mintát, ha én sem tudom mit is kötök ? Ha fel kell ugranom közben, már a sorra sem emlékszem :-) Persze, tudom ez az én szétszórtságom hibája , és mindenkit csodálok akinek sikerül .:-)

Tüzes Beáta 2019. augusztus 3. 22:01  

Vera: oh, én egyszerű kardigánt szeretnék. Egyszínű, a dísze virágok a felső részén hímezve. Babakardigán 50 évesnek.

Tüzes Beáta 2019. augusztus 3. 22:06  

agnesordog: Ez nem igaz! Ha belemélyedsz igenis jól készítesz el mindent. Olyan van, hogy nincs is hozzá kedvem, nem is igazán érdekel. De ha bekap a gépszíj, nagyon ott tudunk lenni.
Amúgy azért van bátorságom elkezdeni mert ez pótolható márka. Színben is.

Andulka 2019. augusztus 4. 14:22  

Jó kis összeállítást készítettél a babának, kíváncsian várom a felnőtt változatot!

Holdgyöngy 2019. augusztus 5. 20:18  

Helyes a babaminta. Én is ilyen vagyok, ha elkap a gépszíj, csak másban.

Jucus 2019. augusztus 6. 13:40  

Az őszi lehűlést én is nagyon várom már!
Helyesek ezek a kis kötöttek, ügyes vagy!