Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. október 2., szerda

Batikolt ruha


Megvarrtam, tegnap befestettem az ősz színeire,


ma vettem rá gombokat, kivasalni is sikerült. Kész.
A gomblyuk készítéssel újra foglalkoztam és rájöttem hogy  miben tévedtem az eddigiek során. Most az is sikerült. Hurrá! A gombok díszei is lehetnek a ruhának, ezért nagyon örülök neki.



Tegnap ablakot pucoltunk, függönyt mostunk. Én lesúroltam az összes ajtót, közben főztem, később ruhát festettem.  Annyira elfáradtam, hogy még ma is azt pihentem ki. Öregszem. Érdekes, hogy a fiaim haragudtak rám: mert nem tornázol, mert nem étkezel egészségesen... Ez tény, de nem hiszem hogy csak ez az oka. Ha az ember kimerül miért kell bántani? Én sejtem. Talán attól félnek, hogy rájuk szorulok? Előbb-utóbb így lesz, már előre félek tőle.

Fedőgépet nem fogok venni. Ma néztem, 300 ezer Ft, ennyiért életem végéig megveszem a kész pólókat. Viszont a lock nagyon megéri!

8 megjegyzés:

agnesordog 2019. október 2. 20:53  

Nagyon szuperre sikeredett ! Mint a varrás, mint a festés !

Rita 2019. október 2. 21:16  

Tuti a ruha!

Elfáradni pedig szabad, bármilyen életkorban.

JuciKa 2019. október 3. 12:23  

Klassz a ruha! Ahogy nézem nekem is kezd kedvem lenni megtanulni varrni. Fáradság.... igen egyre jobban előfordul velem is, de meg kell tanulni beosztani az erőnket, hiszen a vnapi teendőket nem csinálja meg senki helyettünk és ha egyik nap nem készül el lesz holnap is.

Vera 2019. október 3. 15:00  

Csinos lett a ruha...ügyes vagy!!Gratulálok!
Már a kevéstől is elfáradok... és igaz, van más nap is!

Fáni 2019. október 4. 16:55  

Nagyon tetszik a ruha, jók a színek.
Sajnos még magunk sem mindig tudjuk elfogadni, hogy nem úgy bírjuk a munkát mint akár 5 évvel ezelőtt is.
Az ilyen hibáztatásnak nem az lehet az oka, hogy tudat alatt félnek az elvesztésünktől csak maguknak sem merik bevallani? mennyivel könnyebb hibáztatni a másikat

Holdgyöngy 2019. október 4. 21:02  

Azért, ha az ember edzésben van többet bír. A fáradást ismerem, megértelek. Nem leszünk fiatalabbak.Jók a színek, vidámak.

Tüzes Beáta 2019. október 6. 16:55  

Holdgyöngy: igaz, aki edzésben van többet bír. A térdeimet rendszeresen tornáztatom, nincs is vele gondom.