Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. október 26., szombat

Őszi mintás ing


Egy bevált szabásmintára. Az újja lett hosszabb.


Éljen a patent!


Vettem molett alkatra szabásmintát. Drága. Előnye, hogy ki lehet vágni a mintát és stílus tanácsadóként is megfelel, ugyanis a modellek molett alkatra előnyösek.


Szintén szabásminta babára. Chang Hsiu Mei sok sok díjas művész. Én úgy értelmeztem, hogy textiltervező.  Örültem hogy ráleltem az Etsyn. Rokoko világ modern formában. 

4 megjegyzés:

Rita 2019. október 27. 13:27  

Nagyon profi az ingblúz, jól kitaláltad a részleteket, hol milyen mintás legyen az anyag! A kedvenc ruha "sorozatgyártásakor" sok időt lehet spórolna, ha nem kell minden egyes alkalommal új szabásmintával bíbelődni.

Tényleg igazi rokokó-paradicsom!

Te melyik Chatelaine-t hímezted?

Edit 2019. október 27. 20:14  

Nagyon ügyes vagy!

Palkó 2019. október 29. 18:34  

Te már nagyon ügyes vagy Szuper lett!