Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. november 13., szerda

Alakul a konyhánk


Tegnaptól használható a csap, van víz és üzemel a gáztűzhely. Hurrá! Nem a kádban mosogattam és enni is tudunk. Az alsó szekrény 25 év után is olyan jó minőségben van, hogy arra csak új fogantyúkat vettem. A csempe halvány lila csíkos és a fehér fuga ezt a teljesen elnyomta. Próba-szerencse alapon kevertem a fuga anyagába orgonalila textilfestéket, ez nagyon jól mutatott. Amíg meg nem száradt, mert akkor túl világos lett. Arra gondoltam, hogy még forralok festéket és ecsettel megpróbálom beitatni. De ezt majd később, egyenlőre legyen már rend! A villanytűzhely még nem üzemel, azt még stabilra be kell építeni.


Hát, nem sok helyet nyertem. A tűzhely bal oldalán 45 cm-t. De fordulunk a munkalappal balra az ablak előtt is lesz. Annak a felületnek már számítania kell.


A délutánjaim már szabadok. Horgolok. Elkészítettem a rénszarvas fejét és összeállítottam. Bontottam, majd újra  varrtam. Nehéz az összeállítása.


5 megjegyzés:

Rita 2019. november 13. 21:50  

A konyhában minden négyzetcentiméter aranyat ér! Ügyesek vagytok, szép lett.

A szarvas nagyon cuki!!!

Tüzes Beáta 2019. november 13. 22:15  

Én nem tudom mekkora felület lenne optimális, elboldogulunk avval ami van. De mindig kellene még.

Vera 2019. november 14. 5:11  

Majd a nagy hely is lesz kicsi...nem lesz hova tenned a valamit... de ez van...szép lesz és biztos jó érzed magad a konyhába, mert az is fontos...
A horgolásod is szép... milyen ötletes... a többieknél a szarvat is horgolták...aranyos a pofija...

Fáni 2019. november 14. 13:04  

Nagyon szép lesz :)

Palkó 2019. november 15. 16:56  

Gyönyörű lesz a konyhád! Úgy látom, az egész házat új "ruhába" bújtatjátok :)
Aranyos a Réni!