Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. november 18., hétfő

Horgolt szarvas


Készen. Tegnap méltó helyre is került, elkezdtem feldíszíteni a szobámat, ott is a polcot, egy falrészt.


Tegnap délután vásárolni voltam A KÖKI-ben és benéztem a Happy Home-ba is. Ott most tavalyról maradt karácsonyi díszek vannak olcsón. Én egy Télapónak címzett borítékot, egy filcből készült felül cipzáros tartót vettem,  most a falra.


Feltettem egy kis izzósort,


Ma meg felöltöztettem a babát angyalkának,aki hozza az adventi koszorút és a fenyőt. Ez most a legszebb dísz a polcomon.


Elsősorban a közös ajándék miatt mentem. Mi ezt kapjuk a férjemmel magunktól. Puzzle, amit mi nagyon szeretünk. Komolyabb ajándékozás nem lesz. 

11 megjegyzés:

Vera 2019. november 18. 18:37  

Aranyos lett a szarvas,és hamar lett kész...Nálunk már ég a kinti égősor, a többi még nincs feltéve, viszont ha van felétek PEPCO, érdemes bemenni, mert lényeges olcsóbb az égősorok és sok olyan dísz van,ami másnál nincs,vagy sokkal-sokkal drágább.
Szép lett a díszités...

Tüzes Beáta 2019. november 18. 19:03  

Szóval elkezdtük. Lassan, de biztosan fénybe borítjuk az otthonunkat.
Igen, van PEPCO és tényleg jó áraik vannak.

Rita 2019. november 18. 20:51  

Jó látni a készülődést, a díszeket. Meg a falon a sok szép hímzést.

JuciKa 2019. november 18. 21:07  

Szívednek kedves dolgaid a polcon, nagyon jó polc!

agnesordog 2019. november 18. 21:45  

Nekem még nincs igazán téli hangulatom, karácsonyi pedig még annyira sincs . Idegesít, hogy minden áruház már november elején fel van díszítve, az élelmiszer boltok tele szaloncukorral . Nem lehet ennyi édességet enni ! Hiába hímzek téli cuccokat , és cseréltem le a díszeimet Halloweenről karácsonyira , még mást nem pakolok ki . Várok ide is egy kis havat - Ausztriából átugorhatna néhány napnyi .:-)

Tüzes Beáta 2019. november 18. 22:40  

Oh! Értem. Nekem is furcsa a jó idő. A hosszan elhúzódó nyár és a tél is túl meleg. Érdekel, milyen lesz idén a december? Hiányzik a megszokott minden téren. A kereskedelem erőlteti a "vedd meg, ettől leszel boldog és most azonnal, mert lemaradsz és véged van" stílust. Elvonatkoztatunk tőle, ránk nem hat csak dühít. Azt hiszem korral is jár a várakozás izgalmának hiánya. Szerintem ezen a hó sem segítene és ez természetes.

Fáni 2019. november 18. 23:41  

Nagyon szép lett minden, a puzzle megint jó kis feladat lesz.
Én azt hittem a pici unokám - karácsonykor lesz 17 hónapos - majd segít, hogy megint olyan várakozás, izgalom töltsön el karácsony előtt mint amikor a gyerekeim kicsik voltak, illetve a másik unokám volt kicsi / 17 éves lesz januárban /, de nem érzem. Lehet, hogy igaza van Beátának, a várakozás izgalma csökken minél idősebb lesz az ember. Talán ez a pici emberke visszahozza, és az idő is olyan lesz, mint ahogy egy karácsonynak lenni kell

Edit 2019. november 19. 18:48  

Nagyon cuki a rénszarvas. Ügyes vagy!
Díszítés nálunk sincs még, de annyira nem is várom a karácsonyt.

Andulka 2019. november 19. 19:19  

Nagyon édes a rénszarvasod!!! A díszítésed is tetszik!

Cat 2019. november 19. 20:22  

Nagyon cuki a szarvas. :-)
Én még nem kezdtem el a készülődést, de lassan ideje lenne már. :-)