Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. december 24., kedd

Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!


Az én napom úgy indult, hogy a fa alá pakoltam az ajándékokat. Külön a kutyusok is kaptak.


Később elkészítettem az ebédet. A húst egyben kellett volna sütni, de gondoltam egyet és felszeleteltem 2 óra főzés után, hogy ízes legyen minden szelet, ne csak a kérge.

Utána ajándékoztunk.
Én kaptam egy un. tárgysátrat a fiúktól, ami a fényképezést teszi egyszerűvé és nagyszerűvé. Háttérhez van négy szín: fehér, kék, piros és fekete.


Elején csak akkora rés ahol a fényképezőgép optikáját bedugom. és vakuval a kis térben marad a fény és még nem tudom milyen előnyei vannak, majd használat közben kiderül. Nagyon örültem neki!
A fotózás nehézségét sokszor az okozza nekem, hogy nehéz a megfelelő hátteret és fényt megtalálni.



Később a puzzlet raktuk már fáradtan, nem is haladtunk sokat. Most meg már leültem és jöttem meglátogatni mindenkit.

7 megjegyzés:

Rita 2019. december 24. 18:26  

Boldog karácsonyt!

Orsi 2019. december 24. 20:34  

Áldott, békés Karácsonyt kívánok én is Nektek! 🌲🌲🌲🌲

Vera 2019. december 24. 21:15  

Békés ünnepeket kívánunk!

Muzsi Attila 2019. december 25. 10:40  

Boldog Puzzle összerakást!

csipike 2019. december 25. 10:59  

Boldog Karácsonyt kívánok! :-)

Névtelen,  2019. december 25. 23:34  

Boldog karácsonyt, vidám puzzle-rakást, kreatív mindennapokat kívánok! :)
Brigi

Andulka 2019. december 26. 14:16  

Kellemes ünnepeket!!!