Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. december 20., péntek

Karácsonyfa díszek...


...hímzésen és a lakásban is. Utóbbit nem fotóztam. Eltettem a varrógépeket, mert felállítottam a fát a nappaliban is. Sokat hímzek, mégis alig látszik a haladás ezen a nagy képen.


Elkészítettem az isteni mézes krémest. Negyedét fagyasztottam, a többi egy nap alatt elfogyott.
Beosztom a munkát a karácsonyi készülődéshez, de így is nagyon fáradt vagyok minden nap. Már nem bírom ezt a megterhelést úgy mint régen. Miért ragaszkodom a megszokott színvonalhoz? A karácsonyi menü nálunk hétköznapi főzés lesz, avval a különbséggel hogy a sült húst mézzel locsolom és szegfűszeget szúrok bele. A süti kardinális kérdés, mert a három férfi a családból egyben lenyeli őket. A lakást is szeretem fénybe borítani, de azt is egyedül csinálom. Annyi mindenre kell gondolni. Az állatok etetésére is. De azt hiszem megvagyok mindennel. Jöhetnek az ünnepek! 

8 megjegyzés:

alföldi 2019. december 20. 22:51  

Szia,a mézes krémes receptjét elszabad kérni.Előre is köszönöm,Andi

Tüzes Beáta 2019. december 20. 23:51  

Én a mézes krémes lapokat vadászom, azaz készen veszem meg. Ha mégsem a tésztához a recept:
5 dkg vaj/ 42 deka liszt/1 tojás/15 deka porcukor/4 evőkanál tej/6 deka méz/ 1 kkanál sütőpor. 3 lapban sütjük.
Krém:1 csomag vaníliás pudingpor, 2 tojás-sárgája/ 4 dl tej, 10 deka kristálycukor/ 30 deka vaj/ 15 deka porcukor/ a rétezéshez baracklekvár.
1 lap: azon baracklekvár, azon vanília krém, ismételjük és a tetején bőven étcsoki.

Vera 2019. december 21. 14:23  

Gyönyörű lesz az a kép...A télapó melletti rész különösen színes,van mit hímezni rajta..
A sütid de csábító...

Andulka 2019. december 21. 16:13  

Guszta a sütid és biztos fincsi is! A kép miatt le a kalappal, jó nagy munka!

Rita 2019. december 21. 22:15  

Igenis látszik a haladás.

Szép ünnepet és jó pihenést a sok készülődés után!

Palkó 2019. december 23. 18:49  

Fantasztikus ez a hímzés, olyanok a gömbök, mintha valódiakat fotóztál volna... :)
Boldog, békés, szép Karácsonyt kívánok szeretettel: Palkó