Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2020. március 19., csütörtök

Anim rajz után ruha



Esti napsütésben készült képek. Fakók, de a lényeg látszik. Valóban egy rajz után készítettem. 3 nap ment rá. Egy kék-fehér hajú babát rendeltem és ahhoz kerestem illő ruhát.


Ma érkezett meg a Japánból rendelt babás újság, ami két szabásmintát tartalmaz:


Én ilyet vártam, vagy hasonlót. Ők viszont szeretik az európai stílust, ott ez jelenti a különlegeset, így ezt kaptam. Sajnos félre értettem a tájékoztatásukat. Baj nincs, ezek is gyönyörűek! Azok a babák amik náluk kaphatóak mese szépek és pokoli drágák. Ha ilyen babám nincs is, szeretném a minőséget elsajátítani a ruhák varrása terén.

5 megjegyzés:

Rita 2020. március 19. 21:10  

Olyan jó nézegetni a képeket, szinte a kezemben érzem a babaruhákat, miután kaptunk tőled hasonló minőségű anyagból készült szépségeket!

Tüzes Beáta 2020. március 19. 22:39  

Azóta fejlődött a technikám. Már tudom hogyan lehet ilyen szépen kimerevíteni a szatént és a többi. Igen, vannak kedvenc anyagaim. Rájuk ismerhetsz.

Névtelen,  2020. március 21. 10:51  

Tündéri lett ez a kék-fehér ruhácska, nagyon játékos és fiatalos.
Nekem nagyon tetszik a ruha, ami a magazinban van, főleg az a lila!

Lia

Fáni 2020. március 22. 14:06  

Nagyon ügyes vagy, hogy rajz után is ilyen szépet csinálsz :)

Vera 2020. március 23. 14:11  

Gondolom, ép olyan nehéz ilyen apró ruhát varrni, mint apró pici amigurumit készíteni.Nem tudom melyik könnyebb ilyen esetben, kézzel vagy géppel varrni..K.Laci kézzel készíti a ruhákat..Szép... ügyes vagy