Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2020. március 23., hétfő

Iskolai egyenruha babára


Még olyan kitűzőt is találtam amin a kollégium felirat szerepel.



Nyakkendővel, szoknyával,


és egy túlméretezett szemüveggel . Vennem kell kisebbet, remélem találok.


A télapó szakálla lassan kész lesz.

Azért vagyok ilyen szűkszavú és zabos, mert állandóan rendetlenkedik a számítógépem. Bekapcsolásnál javasolt egy frissítést, hogy minden rendben legyen. Másfél órát vártam a befejezésére,  türelmem fogytán és ráadásul azt írta, hogy a művelet sikertelen. Hát köszönöm. De végre működik és mivel ritkán kapcsolom be a gépet, most sok mindent szeretnék intézni. Gyors módba kapcsoltam magam.

7 megjegyzés:

Fáni 2020. március 24. 7:56  

Hát fantasztikus vagy!
Szebbnél szebb ruhák kerülnek ki a kezed alól.
Szerintem ha van otthon vékony drótod, még a szemüveg méretét is megoldod.
De nekem nagyon tetszik ezzel a nagy szemüveggel, olyan kis tudós bagolynak néz ki a babád- szerintem. De ettől olyan bájos :)
Vigyázz magadra, magatokra :)

Rita 2020. március 24. 10:05  

Nagyon jó a baba, egyetértek az előttem szólóval, a maxi méretű szemüveg jól áll neki.

A hímzéssel pedig fantasztikus gyorsan haladsz!

Holdgyöngy 2020. március 24. 13:31  

Vigyázz magatokra! A legjobb ilyenkor amit csinálhatunk, alkotunk. Szerintem isjó a szemüveg.

Névtelen,  2020. március 25. 10:59  

Nagyon csúcs lett ez a diáklány egyenruha!
Hát, nekem ez a kedvencem.

Nálatok havazás volt, így még a hangulat is meglehet a Télapós munkához.

Lia

Vera 2020. március 26. 12:58  

Igazából nem a mi világunk a számítógép, de igyekszünk,és próbálkozunk...
Kicsit tényleg nagy a szemüveg, de a ruha nagyon jó

Andulka 2020. március 26. 13:00  

Szuper lett ez a ruha is, mint eddigek. A drótból szemüveg tényleg jó ötlet, de szerintem ezzel is nagyon cuki! Hajrá Télapó!