Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2020. május 8., péntek

Egyenruha


Csak itt, csak nálam és csak ezen a babán. Az ötletet egy fényképről néztem, de az eredeti túl szexi volt és meg sem kíséreltem azokat a varrást kiegészítőket beszerezni, csak hasonlókat. Így ilyen lett. Nagyon melós volt, de nagyon mutatós. Még nincs kész, mert szoknyája is lesz.




Két nappal ezelőtt voltam a textilboltban arany zsinórért és vettem egy pár könnyű textilt vékony blúzokhoz, ruhákhoz. Már kaphatóak a nyári anyagok. Most a Burdákat lapozgatom.


A szobám festése kész van. Segítséget kértem és kaptam a fiamtól a plafonhoz, a falakat én maszatoltam és most nagyon örülök! Kész is, világosabb is lett és pihentem is. Mehet tovább az élet.


Egyik este készítettem a friss szobába egy tavaszi-nyári lámpabúrát. Pont ennyi maradék anyagom volt ebből a szép anyagból.

Kész lettem az első részlettel: 1,5 lap. Lett 3 paprikám a polcon és egy rész a csöves kukoricából. Akkor látszik jól minden ha megfelelően körbe van hímezve. Most rajzolódnak ki a befőttek, a tojás:


4 megjegyzés:

Névtelen,  2020. május 8. 19:52  

Ez a ruha csodaszép!!!
Nagyon különleges, kíváncsi vagyok milyen lesz szoknyával együtt!

A szobás csini lett, meg is érdemli az új lámpaburát.

A hímzéssel szépen haladsz, bájos a szundító cica a polcon.

Lia

agnesordog 2020. május 9. 8:25  

Micsoda türelem ! Irigyellek érte , és gratulálok ! Fantasztikusak a babaruhák !

Edit 2020. május 10. 13:15  

Van tehetséged a babaruha varráshoz, szépeket alkotsz.
A kamra kép is egyre jobban alakul. Aranyos a cica a polcon. :)

Rita 2020. május 11. 8:39  

Csak ámulok és bámulok! Babaruha, lámpaernyő, festés, hímzés... nem tétlenkedsz.

Nálunk az a helyzet, hogy sok program (kézimunkakör, kulturális- és sportesemények) elmarad a járvány miatt, és rokonokkal, barátokkal sem találkozunk már másfél hónapja, így tényleg több a szabadidőm.