Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2020. május 12., kedd

Könnyű ing és három kerekű kerékpár



Meglevő szabásmintát variáltam át, hogy az elejére fel tudjam tenni ezt a vasalható matricát. Ami nagyon tetszik, vicces! Kínából rendeltem párat mert itt nem kapok. A Vogue egy francia divat újság és képen látható hölgy számomra azt fejezi ki, hogy minden korban lehet önkifejező módon öltözködni.  Bátor. Én azért nem vagyok ilyen, de rendkívül élvezem, hogy megtanulhattam varrni és  könnyű anyagokból saját méretre tudok kényelmes darabokat készíteni. Ez még nincs kész, hiányzik az újja.

Egy hete vasárnap a Kisvárosi gyilkosságok című filmet néztem és ott láttam, hogy az idős néni ilyen kerékpárral közlekedik. Lassan, komótosan. Ez az! Nekem is kell ilyen! Átbeszéltük a férjemmel, neki nagyon tetszett az ötlet. Mondtam a fiamnak, ő is jó ötletnek gondolta és el is vitt az áruházba, üljek fel, próbáljam ki. Kevés vásárló volt és el tudtam tekerni egészen a pénztárig és ott is hagytam. Vissza mentünk biztonsági láncért, hogy ki tudjam kötni a bolt előtt és meg is vettem.



A hatalmas kosara meghatározó volt, hiszen bevásárlásra kell nekem.

Első próba a nyereg magassága és a kormány beállítása után meglepő volt. A kormány állandó balra korrigálása az úttest enyhe lejtője miatt és a fék erősségének tesztelése azt eredményezte, hogy neki mentem egy fának, az állított meg. Konkrétan neki mentem. Hangosan kinevettem magam. Utána óvatosan mentem kb. egy kilométert és féltem, mikor egy kocsi jött velem szemben. Szóval időbe telik megszokni. De nagy jövőt látok a használatában. Mozgás a friss levegőn és cipelés könnyítése.

6 megjegyzés:

JuciKa 2020. május 12. 19:24  

Az én bringám is piros, mondjuk az kétkerekű, kisebb bevásárlásokat azzal ejtem meg. Mondjuk ahol lakom az kisváros és tömegközlekedés nincs, ezért praktikus a bicikli. Blúz pedig jó lesz, egyedi.

Tüzes Beáta 2020. május 12. 20:08  

Valóban praktikus. Éljen a bringa!

Rita 2020. május 13. 13:37  

Milyen vagány blúzod lesz!

Ilyen bicajt az én szülőfalumban is látni, tényleg praktikus. Jó bicajozást!

Andulka 2020. május 17. 14:26  

Klassz lesz a blúzod! Erről a hölgyről én is hallottam, jó, hogy nem csak szupermodelleket láthatunk a címlapokon! A bicajod is klassz, láttam már én is ilyen fajtát, a hátsó kosár nagyon hasznos, ha nagybevásárolni megy az ember és gondolom, mivel három kerekű így stabilabb is. Biztos hamar megszokod majd a közlekedést. Nekem piros fehér bringám van, de az első amit megvettünk hozzá az egy kosár volt, tényleg hasznos.

Fáni 2020. május 17. 23:01  

Jó bringázást :)

Biz Solution 2022. január 29. 17:13  

"Would You like to Buy Google Reviews? As you know Reviews on Google provide valuable information about your business, to both you and your customers. Business reviews appear next to your listing in Maps and Search, and can help your business stand out on Google. It will help your business to grow exponentially with the help of Google Reviews

Please visit our service link: Buy Google Reviews"