Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2020. május 19., kedd

Nyári ruhák


A blúz készen és hozzá egy pamut rövidnadrág:


Már kétszer volt rajtam, nagyon szeretem mindkettőt.

Burdából választottam mintát a könnyű flokon anyaghoz. Így még szoknyát nem ráncoltam a derekán, de nagyon tetszik. A kimásolt mintán látszik, hogy mekkora a behajtás:



Itt már gombostűzve varrásra és pontosításra készen. Sajnos csak kinagyítva látszik a fotókon.


Végül soronként levarrva. Ez a technika azért tetszik nekem, mert nem a derekától bővül, hanem az ülepe felétől és ez előnyös a duciknak. Megpróbáltam lefotózni, de ez lehetetlen a fekete anyag és a láb nélküli varróbaba miatt. Majd ha kész lesz felveszem.


Sok tányért hímeztem, otthonos a kép. Már régóta csak nagy képeket készítek és fellobbant a vágy bennem egy kisebb szépség iránt. Megnéztem a Les Brodeuses Parisiennes weboldalt, de semmi nem ragadott magával. Még nézelődöm máshol is.

3 megjegyzés:

Rita 2020. május 20. 14:56  

Jöhet a nyár az új ruhatárhoz! Nagyon ügyes vagy!

Névtelen,  2020. május 23. 12:34  

Csinik az új ruháid, nekem ez a póló nagyon tetszik.

A hímzés is szépen halad.

Lia

erdoseva55 2020. május 23. 17:45  

Nagyon ügyesen varrsz!Már látom készülsz a jó időre, melegre!
A hímzésed is csodás lesz! Én is mostanában könnyebb, gyorsabban elkészülő keresztszemeseket varrok, pedig jó sok nagy mintám van elkezdve!